Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال استرالیا از تلاش این کشور برای میزبانی جام جهانی خبر داد. به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، جیمز جانسون، مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال استرالیا معتقد است که بعد از میزبانی جام جهانی زنان ۲۰۲۳ و اعطای المپیک ۲۰۳۲ زمان مناسبی برای گرفتن میزبانی جام جهانی مردان نیز هست.

او به روزنامه استرالیایی گفت: ما در سال ۲۰۲۳ میزبان یک رقابت بزرگ خواهیم بود و جام جهانی زنان را میزبانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک روند است. باید این روند را طی کنیم و مسیر را درست برویم. به کانادا نگاه کنید که میزبان جام جهانی زنان در سال ۲۰۱۵ بود و ۱۱ سال بعد آن‌ها میزبان جام جهانی مردان با آمریکا (و مکزیک) خواهند بود. به برزیل نگاه کنید. آن‌ها میزبان جام جهانی ۲۰۱۴ بودند و المپیک ۲۰۱۶.

جانسون پذیرفت که مسابقات ۲۰۳۰ به اروپا یا آمریکای جنوبی می‌رود، زیرا مسابقات بعدی در قطر است که مانند استرالیا بخشی از کنفدراسیون فوتبال آسیا است و رویداد ۲۰۲۶ در آمریکای شمالی برگزار می‌شود.

به گفته رود مک گئوچ، رییس پیشین المپیک ۲۰۰۰ سیدنی، مذاکرات اولیه بین فوتبال استرالیا و مقامات اصلی رویدادهای دولتی در حال حاضر انجام شده است.

تیم استرالیا در چهار دوره گذشته به جام جهانی صعود کرده و در راه رسیدن به پنجمین صعود پیاپی متوالی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال استرالیا جام جهاني فوتبال میزبان جام جهانی فوتبال استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، بانوان کشورمان در تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت هانیه رستمیان با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد.
زینب طوماری و گلنوش سبقت الهی نیز به ترتیب ۵۷۵ و ۵۶۷ را ثبت کردند.


فردا (چهارشنبه)، ۲۹ فروردین ماه و در روز ششم این مسابقات فینال تپانچه ۲۵ متر زنان برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

کد خبر 6080157

دیگر خبرها

  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • نوروزیان ششم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان ششم شد
  • المپیک پاریس؛ اولین المپیک با برابری جنسیتی