Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@16:50:27 GMT

ملکه گدایان، فصل دوم، قسمت یازدهم؛ سقوط ملکه

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۸۰۱۰

ملکه گدایان، فصل دوم، قسمت یازدهم؛ سقوط ملکه

فراروـ  قسمت یازدهم از فصل دوم سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ وارد شبکه نمایش خانگی شد. در خلاصه داستان این قسمت آمده است: «گفتم‌ ای عشق! من از چیز دگر می‌ترسم، گفت آن چیز دگر نیست دگر هیچ مگو...»   اسلحه فرهاد، افرا را نشانه رفته است و اسلحه شنتیا و یک نفر دیگر خود فرهاد را.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد برای این که زنده بماند، باید خواهرش را بکشد؛ اما او مرگ را انتخاب می‌کند. او به افرا شلیک نمی‌کند و دشمنان او را هدف می‌گیرد و در عوض خودش نیز هدف گلوله قرار می‌گیرد. افرا، البرز و آریا سرگردان و بی‌خبر از حرکت بعدی به خودشان شک می‌کنند. افرا، آریا را متهم می‌کند که او به ملکه خبر داده است و آریا هم این موضوع را رد می‌کند. در نهایت تنها راه رسیدن به ملکه را در پیدا کردن پارسا می‌بینند و پارسا هم جواب تلفن آریا را می‌دهد.   پارسا با همکاری پلیس دستگیر می‌شود و خیلی سریع قول همکاری می‌دهد. او به قرار با یکی از قاچاقچی‌ها می‌رود و در تله ملکه کشته می‌شود؛ اما نشان قراری دیگر با یک قاچاقچی دیگر را هم به البرز می‌دهد. بدین ترتیب نقشه دستگیری لعیا یکتا طراحی می‌شود و در نهایت هم این نقشه عملی می‌شود. قاچاقچی دوم یک قاچاقچی آلمانی ساختگی است که البرز به خوبی می‌تواند او را کنترل کند و لعیا را به قرار بکشاند.   ملکه گدایان در فصل دومش و حتی در چند قسمت پایانی فصل اول گویی در یک رودربایستی قرار گرفته بود که داستانش را کش بدهد. بدین ترتیب ده پانزده قسمت انتهایی با کش و قوس‌های بیهوده و پیچیدگی‌های بی‌دلیل ادامه پیدا کرد. در نهایت هم فینال داستان و دستگیری ملکه‌ای که این همه وقت به دنبالش بودند، به سرسری‌ترین شکل ممکن اجرا می‌شود. ملکه تک و تنها با قاچاقچی‌ها مذاکره می‌کند و در کامیون مواد آن‌ها می‌نشیند تا با آن‌ها از کشور فرار کند! بدون هیچ پوششی و تمهیداتی. پلیس هم که همه ماجرا را زیر نظر دارد، نه در محل قرار، نه در مسیر حرکت؛ بلکه جایی که خودش دوست دارد، راه را می‌بندد تا کامیون به آن‌ها برسد و متوقف شود.
سد راه کامیون حامل یکی از مهم‌ترین مواد مخدر دنیا را هم نه بالاترین مقام‌های پلیس بلکه البرز و افرا در کنار چند پلیس دیگر می‌بندند و این شاهکار کارگردانی هم با بازی خنده‌دار رویا نونهالی تکمیل می‌شود تا همه از پایان این فاجعه راضی باشند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ملکه گدایان شبکه نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۸۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس  یک طرفه شد/ ترافیک همچنان سنگین است

رییس پلیس راه البرز از یک طرفه شدن آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس به سمت مازندران به دلیل بار ترافیکی سنگین خبر داد.

سرهنگ "پیمان کرمی" روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : یک طرفه شدن مسیر از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران تا تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

وی افزود: اکنون ترافیک در آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل ۱۸ تا انتهای تونل البرز سنگین است.

کرمی گفت: تردد از کرج تا شهرستانک به صورت ۲ طرفه درحال انجام است و از مسیر بعد از آن یک طرفه شده است.

وی گفت: مسافران قبل از سفر ازوضعیت راه ها مطلع شوند .

کرمی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی در جاده های استان البرز مستقر شده اند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد
  • اجرای تمهیدات ترافیکی شب های قدر در البرز
  • غافلگیری قاچاقچی موادمخدر در رودسر
  • کشف بیش از ۲۹ میلیارد ریال فرار مالیاتی یک شرکت تجاری در کرج
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  •  آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس  یک طرفه شد/ ترافیک همچنان سنگین است
  • ۲ قاچاقچی دام سیرجان در کمند پلیس
  • سریال کره‌ای «ملکه اینهیون»؛ وقتی «مادرِ تسو» دونگ‌یی بود!
  • ترافیک سنگین در جاده‌های البرز