Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:26:13 GMT

‌تمهیدات پلیس راهور برای تسهیل آمد و شد در ماه محرم‌

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۹۳۷۱

‌تمهیدات پلیس راهور برای تسهیل آمد و شد در ماه محرم‌

گروه استان‌ها- تمهیدات پلیس راهور برای تسهیل آمد و شد در ماه محرم درحالی اتخاذ شده که پلیس راهور نهایت همکاری را با هیئات مذهبی استان مرکزی دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، باشیوع بیماری کرونا در راستای پیشگیری و مقابله اقدامات و ممنوعیت‌های مختلفی لحاظ شد که یکی از این موارد مسئله محدودیت‌های تردد شبانه بود که البته این ایام با شیوع ماه محرم برای عزاداران مشکلاتی را ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی از جوانان هیئتی اراکی بااشاره به وضعیت ممنوعیت ترددها به خبرنگار تسنیم گفت: از اذان مغرب طنین انداز می‌شود برای اقامه عزا به محل درنظرگرفته شده می‌رویم ولی در پایان حوالی ساعت 11 تا 11.30 شب بامشکل ایاب ذهاب روبرو هستیم.

وی ادامه داد: از یک سو خودرو برای بازگشت به منزل کم و حتی نایاب است و از سوی دیگر اگر خودرو بیاوریم با جریم 200 هزار تومانی روبرو می‌شویم.

یکی از بانوان هیئتی نیز به خبرنگار تسنیم گفت: ممنوعیت ترددهای شبانه حضور بانوان در مجالس عزاداری را با مشکلاتی روبرو کرده چرا که وسیله نقلیه آن ساعت شب نیست ازطرفی نمی‌توان خودروی شخصی به دلیل جریمه با خود آورد.

هیچ تصمیمی برای تغییر ساعت منع تردد شبانه در استان گرفته نشده است

به دنبال پیگیری خبرنگار تسنیم، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی بااشره به آخرین وضعیت محدودیت‌های تردد اظهار داشت: باتوجه به اینکه براساس مصوبات ستادملی کرونای کشور و همچنین ستاد مدیریت کرونا در استان مرکزی هیچ تصمیمی مبنی بر تغییر در ساعت و زمان محدودیت‌های منع تردد شبانه در ایام ماه محرم در استان گرفته نشده بنابراین همچون گذشته ممنوعیت تردد از ساعت 22 تا 3 صبح به قوت خود باقی است.

سرهنگ سیدعلی حسینی افزود: باتوجه به اینکه در پیک پنجم کرنا قرار داریم رعایت پروتکل‌ها مسئله مهم و ضروری است بنابراین همه هیئات به این مهم واقف بوده و مجری قوانین ابلاغی هستند.

پلیس و سازمان تبلیغات خواستار "تغییر بازه زمانی ممنوعیت تردد شبانه به مناسبت ایام محرم" شدنددرخواست پلیس برای تغییر ساعت ممنوعیت تردد شبانه در دهه اول محرم

پلیس مجری قانون و دستورالعمل‌ها است

رئیس پلیس راهور استان مرکزی در پاسخ به اینکه عموما جلسات عزاداری از بعد از نماز مغرب و عشا آغاز و براساس دستورالعمل و مجوزهای ستاد کرونا 2 ساعت اجازه برگزاری مراسم وجود دارد که براین اساس مراسمات تا حوالی ساعت 11- 11.30 شب ادامه دارد گفت: ما به عنوان پلیس راهور درخواست تغییر در ساعت ممنوعیت را داده اما به هرحال پلیس به عنوان مجری قانون همواره تابع و اجراکننده قانون بوده است.

وی افزود: باید مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به درستی اجرا شود با این حال هیئات به تمام مصوبات، آئین نامه ها واقف هستند و امیدواریم با تشکیک مساعی که داشتیم امیدواریم بربیماری فائق بیاییم.

نیروی انتظامی با هیئات و دسته‌جات همکاری خوبی دارد

رئیس پلیس راهور استان مرکزی با اشاره به آمادگی برای خدمت رسانی در صورت تغییر ساعت ممنوعیت ترددها گفت: به هرحال ما این آمادگی را داریم تا در صورت تغییر و اعلام این تغییر ساعت ممنوعیت تردد شبانه اقدامات لازم را در جهت ارائه خدمت به مردم داشته باشیم.

حسینی ادامه داد: پلیس همواره حامی و همراه مردم است و خود را خادم و خدمت‌گذار مردم می‌داند بنابراین قطعا همکاری لازم را با هیئات و دسته‌جات عزاداری سیدالشهدا(ع) دارد.

وی اضافه کرد: درهرصورت در استان‌ها ستاد کرونا به ریاست استاندار برگزار می‌شود که پیشنهاد تغییر ساعت ممنوعیت تردد شبانه به ستاد داده شده است.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تغییر ساعت ممنوعیت تردد ممنوعیت تردد شبانه استان مرکزی پلیس راهور ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است

رییس پلیس راهور فراجا گفت: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است.

به گزارش مهر، سردار سید تیمور حسینی، در خصوص افزایش جرایم رانندگی، اظهار داشت: حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی‌رانندگی گذشته، اما هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

وی افزود: قرار است اصلاحاتی در برخی از بندهای این مصوبه جدید انجام شود و امیدواریم به زودی این قانون ابلاغ شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از تخلف و جرم، مجازات است، و در تمامی مکاتب حقوقی دنیا این موضوع پذیرفته شده که باید هزینه جرم بالا باشد تا موجب بازدارندگی شود و امیدواریم تا ۱۰ الی ۱۵ روز مشخص شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افزایش ۵ برابری برخی از جرایم رانندگی افزايش سقف جرايم رانندگي به 200هزارتومان

دیگر خبرها

  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است