Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ دانشگاه فرهنگان اعلام کرد؛ ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت‌کنندگان گرامی در آزمون پایانی جامع ویژه سری اول معلمان حق التدریس، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، مربیان پیش دبستان و خرید خدمات آموزشی، به اطلاع می‌رساند‌:

1-  آزمون راس ساعت ۱۰ صبح جمعه بیست و دوم مرداد ماه ۱۴۰۰ شروع می‌شود.

2-  مدت زمان در نظر گرفته برای آزمون 80 دقیقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3- با توجه به اطلاعیه‌های قبلی مندرج در سایت دانشگاه (شماره 1 و 2) آزمون دارای 30سوال چند گزینه ای و 10سوال چند گزینه ای سناریو محور می‌باشد(جمعا40سوال چند گزینه ای).

4- برای پاسخ‌گویی به 30 سوال چند گزینه ای 40 دقیقه در نظر گرفته شده است.برای مطالعه‌ی دو سناریو 20دقیقه و زمان پاسخ‌گویی به 10سوال سناریو محور نیز 20 دقیقه در نظر گرفته شده است(جمعا80 دقیقه).

5- ورود آزمایشی به سامانه به منظور احراز هویت، روز چهارشنبه بیستم مرداد ماه انجام خواهد شد. بنابراین شایسته است شرکت‌کنندگان از ساعت 9 صبح الی 15 بعد از ظهر به سامانه آزمون به نشانی azmoon.cfu.ac.ir مراجعه و نسبت به احراز هویت خود اقدام نمایند. در صورت مشاهده هرگونه مشکل بلافاصله با شماره‌های تلفن 87751427- 87751303- 87751408- 87751248  تماس حاصل فرمایید.

6- توصیه می‌شود: برای اطلاع از منابع آزمون، علاوه بر فیلم های آموزشی پودمان دوم دروس اعلام شده در هر رشته، به اطلاعیه شماره 2 مرکز سنجش شایستگی های حرفه ای معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت مندرج در سایت دانشگاه فرهنگیان مراجعه شود.

7- مسئولیت مراجعه نکردن به سایت آزمون در زمان مقرر و انجام نشدن هر یک از مراحل تست ورود و احراز هویت بر عهده شخص مشمول آزمون است.

شرکت‌کنندگان گرامی تنها منبع اطلاع‌رسانی از نحوه‌ی برگزای آزمون، اطلاعیه‌های مندرج در سایت دانشگاه فرهنگیان می‌باشد.

پربیننده ترین زمان واریز اولین « یارانه نقدی » دولت رییسی اولین یارانه دولت رییسی پرداخت شد شرایط ثبت نام خودرو ام وی ام ۳۱۵ (جدید) قیمت روز خودرو ۱۴۰۰/۵/۲۰ قیمت مسکن در غرب تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اخبار فرهنگیان چند گزینه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ علی فرهادی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود که نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار را تا پایان فروردین اعلام خواهد کرد و هم‌اکنون منتظر اعلام از سوی آنها هستیم.

وی اظهار داشت: پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش، مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش داوطلبان آغاز خواهد شد و هم‌اکنون کانون‌های ارزیابی در تمام کشور فعال شده‌اند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج نهایی گفت: تلاش می‌کنیم مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش تا پایان تیر ماه به اتمام برسد تا در تابستان دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان نهایی برگزار شود و تا اول مهر با آمادگی به کلاس‌های درس بروند.

آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۸ اسفند۱۴۰۲ برگزار شد.

کد خبر 845391 منبع: ایرنا برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش خبر مهم استخدام

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت
  • امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ آدرس سایت www.azmoon.org
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند