Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرسنال به جستجو برای یافتن یک دروازه بان جدید ادامه خواهد داد.

آرون رمزدیل، دروازه بان 23 ساله و انگلیسی شفیلد یونایتد به احتمال زیاد راهی آرسنال نخواهد شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاردین، آرسنال که اکنون فقط لنو و رونارسون را برای درون دروازه در اختیار دارد، همچنان به دنبال جذب یک گلر جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توپچی ها به طور جدی قصد خرید آرون رمزدیل را داشتند اما درخواست 30 میلیون پوندی (به علاوه پاداش) شفیلد یونایتد باعث شد مذاکرات بین دو باشگاه نتیجه مثبتی به همراه نداشته باشد. به همین دلیل آرسنال اکنون به جذب دروازه بان دیگری فکر می کند اما در این گزارش به نام گزینه های این باشگاه اشاره نشده است. 

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات حمید عبداللهی در طرفداری: تصمیمات تراکتور تحت تاثیر فضای مجازی است! سوقصد به جان داور لیگ برتری؟ | با ماشین، رضا کرمانشاهی را زیر گرفتند و فرار کردند ولادمیر آلکنو: مشکل اصلی ما سرویس بود، کمر تیم شکست؛ من فکر کردم معروف سرویس بهداشتی رفته است شرایط پیچیده در نیوکمپ؛ خوشبین به ثبت قرارداد ورودی ها، ناتوان در فروش بازیکنان تحقق یک رویا؛ احتمال هم‌تیمی شدن رونالدو و مسی در فصل آینده

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه بهنام بانی با مافیای زباله شهر تهران چیست؟ + عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نصب بنرهای تبلیغاتی شهرداری تهران، در دوره فعلی مدیریت شهری طی این مدت نه چندان کوتاهی که از فعالیت مدیران جدید می‌گذرد، همواره انتقادات زیادی را در بر داشته است.

اشتباهات در تصاویر، غلط‌های املایی و نگارشی، ثبت غلط تاریخ اتفاقات و حوادث مختلف و موارد مشابه دیگر در بین تصاویری که از بنرهای زیر مجموعه این نهاد منتشر شده است، در دفعات متعدد تکرار شده است.

این بار طی روزهای گذشته نصب یک بنر با محتوای یکی از طرح‌های سازمان پسماند(نوماند) در سطح خیابان‌های شهر تهران حواشی بسیاری را به دنبال داشته است.

تصویر درج شده در بنر از مافیای زباله شائبه‌های بسیاری ایجاد کرده، این فرد در تصویر تعدادی تراول در دست دارد و در کنارش نوشته شده؛ «مافیای زباله»، «پسماند خشک رو به نوماند تحویل نده، بذار ما میلیاردها تومن نون بخوریم»!

به گفته بسیاری از مردم و اهالی رسانه این فرد در تصویر بیشتر به یکی از سلبریتی‌های کشور که طرفداران زیادی هم دارد شباهت دارد و با وجود انتقاداتی که از طراحی این سبک پوسترها و توهین به امثال این هنرمند شده است، هیچ کدام از مسئولان مدیریت شهری توضیحی ارائه نکرده‌اند و سکوت را در پیش گرفته‌اند.

احتمال دیگر هم که می‌توان به آن اشاره کرد این است که شاید نقش مهم سلبریتی‌ها در فرهنگ‌سازی مسئولیت اجتماعی و باز تعریف مصادیق آن مثل تفکیک زباله از مبدأ و کوتاه کردن دست مافیای قدرتمند زباله مد نظر طراح بوده است که البته در این بُعد هم بسیار ضعیف عمل شده و به جای اینکه فرد هنرمند را در جایگاه یک سفیر خوب و الگو معرفی کنند، وی را به متخلفان و مجرمان حوزه اجتماعی شباهت داده‌اند.

برای یادآوری بهتر است مصداقی از اشتباهات گذشته در طراحی بنر و پوسترها بیان می شود؛ در راستای اجرای کمپین "ایران ما" در چندین نقطه شهر تصاویری نصب شده بود، بخش دریای خزر و خلیج فارس از نقشه کشورمان حذف شده و به عبارتی تصویری که در رسانه‌های معاند فارسی زبان مثل ایران اینترنشنال منتشر شده بود را مورد استفاده قرار داده بودند.

پرویز سروری عضو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به چرایی این اتفاق و اتفاق‌های مشابه، گفت: از رخداد چنین اتفاقی بی‌خبرم و پس از بررسی، در صورت صحت آن به سازمان زیباسازی تذکر خواهم داد.

محمدامین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز این نقدر را به بنرهای آن دوره وارد دانست و تاکید کرد: در تهیه بنرهای بعدی که تصاویری از نقاط مختلف گردشگری کشورمان را به نمایش می‌گذارند، دقت بیشتری به عمل خواهد آمد.

گفتنی است در کمپین "ایران ما" ۱۸۰۰ تابلوی شهری اعم از بیلبورد و استرابورد در تهران جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی ایران را معرفی می‌کرد. در تابلو‌های کوچک و بزرگی که در خیابان‌ها و بزرگراه‌ها مستقر شد و جاذبه‌هایی از همه جای ایران از بهترین عکاسان ایران به نمایش درآمد تا در نهایت بتواند به تغییر فضای شهر و زیبایی‌های آن اضافه کند.

اینکه با وجود مشاوران رسانه‌هی متعدد و طراحان حرفه‌ای باز هم چنین مواردی در بین تصاویر بنرهای مختلف شهرداری تهران چه با محتوای آموزش و فرهنگ‌سازی و چه با تبلیغاتی به چشم می‌خورد زیبنده پایتخت که به گفته علیرضا زاکانی پایتخت جهان اسلام نیز محسوب می‌شود نبوده و دقت نظر بیشتری را برای ایجاد جلوه‌های بصری دلنشین و البته با کمترین خطا می‌طلبد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوتبال کلاسیک؛ شبی که آندری آرشاوین آنفیلد را به آتش کشید
  • آرسنال آماده حمایت 200 میلیون پوندی از آرتتا؛ خرید دو مهاجم لیگ برتری در اولویت
  • پاسگاه محیط بانی صیدوا در مهدیشهر افتتاح شد
  • بهره برداری از پاسگاه محیط بانی صیدوا در مهدیشهر
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • نفرین ابدی آرسنال؛ بایرن به نیمه‌نهایی اروپا رفت
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • همکاری ازکی‌وام و بانی‌مد؛ تسهیل خرید اعتباری برای کاربران
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • رابطه بهنام بانی با مافیای زباله شهر تهران چیست؟ + عکس