Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@01:43:32 GMT

(تصاویر) تقدیر سپاه از نمکی و زالی

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۹۹۴۰

(تصاویر) تقدیر سپاه از نمکی و زالی

فرارو- یک روز پس از اظهارات بحث‌برانگیز و جنجالی علیرضا زالی فرمانده ستاد بحران کرونا در تهران در انتقاد از نحوه کنترل بحران کرونا در کشور، سپاه پاسداران در نشستی از سعید نمکی وزیر بهداشت و علیرضا زالی تقدیر کرد. 

نشست مشترک سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، سعید نمکی وزیر بهداشت، سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین با موضوع ارتباط تصویری با روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و فرماندهان سپاه‌های استانی برای مقابله با کرونا، ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست وزیر بهداشت دستاوردهای بسیج و وزارت بهداشت را بسیار موفق دانست و گفت: "متأسفانه پشتیبانی‌های لازم از بسیج و کادر درمان انجام نشد و هنوز بخشی از آن یک میلیارد دلاری که مقام معظم رهبری به کرونا تخصیص دادند دریافت نکرده‌ایم و بخشی هم که دریافت کردیم قطره چکانی بود."

او همچنین با بیان اینکه پیش بینی مرگ و میر پانصد نفری را کرده بودیم، گفت: «اگر برخی از تمهیدات ما نبود امروز باید شاهد مرگ‌های بالای ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ بودیم.» 

در این نشست سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران یا بیان اینکه نباید اجازه بدهیم بیماری‌ای که امکان کنترل دارد، عزیزان ما را بگیرد.، گفت: «باید شروع مجددی برای مقابله با کرونا داشته باشیم و فراخوان ملی بدهیم تا همه مردم وارد شوند.» 

سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین هم گفت: «طرح شهید سلیمانی را با تمرکز بیشتری برای جلوگیری از شیوع کرونا دنبال خواهیم کرد. » 

در این نشست فرمانده سپاه از سعید نمکی  وزیر بهداشت و علیرضا زالی فرمانده کنترل بحران کرونا در تهران تقدیر کردند. 

منبع: فرارو

کلیدواژه: علیرضا زالی سعید نمکی سپاه پاسداران وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در ایام آغاز سال جدید با حضور در مناطق مرزی جنوب شرق کشور از یگان‌های مستقر در این مناطق بازدید کرد.

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3059968 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران
  • شبکه مدیران محله در استان قم تشکیل شد
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور از خدمات مختلف سپاه
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه