Web Analytics Made Easy - Statcounter

حافظ ابراهیمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در رشته حفظ کل این رقابت‌ها سینا طلایی از سلماس به مقام نخست رسید و علیرضا عیوضی و عبدالقادر میرزایی از ارومیه دوم و سوم شدند.

وی اضافه کرد: در رشته حفظ ۲۰ جزء نیز بهرام شاه میران، احسان ملک زاده و مهدی عباس زاده رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مهرداد قربانی در رشته حفظ ۱۰ جزء این رقابت‌ها رتبه نخست را به خود اختصاص داد و یاسر صحرایی دوم شد.

رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی ادامه داد: در رشته حفظ پنج جزء نیز رحمان رسول زاده، عثمان قاسمی و کمال خضرنژاد مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

ابراهیمی اظهار کرد: حامد احمدی، نعمت قره خانی و فخرالدین حیدری در رشته قرائت قرآن کریم مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی گفت: در رشته ترتیل نیز محمد محمدی از ارومیه با کسب بیشترین امتیاز به رتبه نخست دست یافت و محمدرضا فتوحی از ارومیه و روح الله اکبری در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه رشته اذان یکی از بخش های پرطرفدار این رقابت ها به شمار می رود، بیان کرد: در این بخش هم داریوش رشید خرم آبادی اول شد، حشمت الله مختاری به مقام دوم رسید و فرهاد مصطفایی رتبه سوم را از آن خود کرد.

رقابت‌های استانی قرآن کریم اوقاف در آذربایجان غربی، اوایل هفته جاری در خوی برگزار شد.

در این رقابت‌ها ۱۲۵ نفر از نخبگان قرآنی آذربایجان غربی با هم رقابت کردند.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ارومیه قرآن کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ارومیه سازمان اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ارومیه قرآن کریم آذربایجان غربی رقابت ها رشته حفظ قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از برگزاری اولین دوره رقابت‌های ورزش جدید هندپلو(توپ‌سو) در ارومیه و به میزبانی استخر این سازمان خبر داد.

محمد نقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: برای اولین بار در سطح کشور رقابت‌های هندپلو در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رقابت‌ها به میزبانی مجموعه فرهنگی ورزشی استخر شهرداری ارومیه پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: این مسابقات که به صورت دوستانه و بین استخرهای شهر ارومیه برگزار خواهد شد، در رده سنی نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ سال انجام می‌شود.

نقی‌پور ادامه داد: همچنین علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات هندپلو که ورزشی شاد و نوین در سراسر کشور است می‌توانند به استخر شهرداری ارومیه مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: این مسابقات روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد.

به گزارش ایمنا، ورزش هندپلو یا به زبان ترکی محلی توپ‌سو برای اولین بار توسط دو تن از اساتید دانشگاه ارومیه طراحی و در مسابقات المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه‌های کشور برای بانوان و آقایان اجرا شد و از سال ۱۴۰۲ توسط وزارت ورزش و جوانان به رسمیت شناخته شده و به عنوان کمیته هندپلوی ایران، زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی با مجوز وزارت ورزش و جوانان فعالیت ملی خود را آغاز کرد.

کد خبر 745872

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تنش در ورزشگاه سه هزار نفری ارومیه
  • ضبط ۴۷ دستگاه ماینر قاچاق در ارومیه
  • نجات کوهنوردان مفقودی دره جرمی ارومیه
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه