Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان گفت: آزمون مجازی مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش با شرکت ۲۴ هزار و ۵۶۲ نفر برگزار شد.

به گزارش ایسنا کچوئیان با اشاره به شروع آزمون پایانی جامع مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش از ساعت ۱۰ صبح امروز گفت: آزمون با رعایت کلیه استانداردها و با کم ترین مشکل تا ساعت ۱۱ و ۱۰ دقیقه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، تعداد شرکت کنندگان در آزمون را ۲۴ هزار و ۵۶۲ نفر اعلام و اظهارکرد: مشمولان در ۲۳ رشته مجزا با در اختیار داشتن مدت زمان ۸۰ دقیقه پاسخگوی ۴۰ سؤال چندگزینه ای بودند.

دبیر برگزار کننده آزمون های دانشگاه فرهنگیان، حد نصاب نمره قبولی شرکت کنندگان در آزمون را عدد ۶۵ درصد ذکر کرد و افزود: افرادی که نتوانند نمره لازم را برای گذر موفقیت آمیز از آزمون کسب کنند می توانند با گروه دوم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در آزمون ۱۲ شهریور ماه به عنوان آزمون جبرانی شرکت کنند.

وی همچنین خطاب به آن تعداد افراد مشمول که بنا به دلایل مختلف موفق به شرکت در آزمون صبح امروز نشدند، گفت: این افراد هم می توانند با گروه دوم در آزمون شهریور ماه شرکت کنند.

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان با قدردانی از همکاری کلیه شرکت کنندگان در آزمون در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون پایانی جامع تصریح کرد: نتایج قبل از پایان ماه جاری برای آگاهی عموم شرکت کنندگان از طریق سامانه آزمون دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان همچنین در خصوص اعتراض احتمالی برخی از مشمولان نسبت به نتایج آزمون خاطرنشان کرد: بعد از اعلام قطعی نتایج زمانی مشخص برای ثبت اعتراض این افراد در سامانه مربوطه اختصاص خواهد یافت.

وی تاکید کرد: زمان دقیق اعلام نتایج قطعی آزمون و ثبت اعتراض احتمالی برخی از شرکت کنندگان در آزمون پایانی جامع، طی خبرهای بعدی از طریق سایت اصلی دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

کچوئیان با تشکر از رئیس دانشگاه فرهنگیان حامی و پشتیبان برگزاری آزمون های دانشگاه تلاش و فعالیت همکاران فنی مرکز هوشمندسازی، حوزه های ریاست، حراست، رفاه و پشتیبانی، نظارت و مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان را قابل قدردانی خواند و ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این آزمون شاهد رشد صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان در نظام تعلیم و تربیت کشور باشیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، معاون طرح و برنامه و توسعه منابع، مدیران کل نظارت و تعالی سازمانی و پشتیبانی، سرپرست مرکز سنجش صلاحیت های حرفه ای و جمعی از مسوؤلان واحدهای حراست، معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، آموزشی و تحصیلات تکمیلی و فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از حاضران ناظر در محل مرکز هوشمندسازی دانشگاه به منظور برگزاری آزمون بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان آزمون شرکت کنندگان در آزمون دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس

همایش دو روزه آموزشی - توجیهی روسای ادارات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از صبح امروز در محل باشگاه فرهنگیان آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با حضور در جمع مدیران در این نشست تخصصی، گزارشی از فعالیت‌های این سازمان ارائه کرد و گفت: در سازمان مدارس غیردولتی ما برنامه‌هایی در سه حوزه قانونگذاری، مدیریتی-سیاست‌گذاری و برنامه‌های مشترک با سایر معاونت‌ها را دنبال کردیم.

احمد محمودزاده گفت: در این قالب‌ها، کار مهم در حوزه قانون‌گذاری، بازنگری قانون تأسیس مدارس و مراکز غیردولتی بود. این کار را پس از ۱۸ ماه به نتیجه رساندیم، ۱۶ ماده آن تغییر پیدا کرد و ابلاغ شده است. حمایت از معلمان، حمایت از موسسان را تثبیت و موضوع نظارت را در این قانون، جدی‌تر مطرح کردیم. در کنار این موضوع، بحث استقرار را نیز پیگیری کردیم و به نتیجه رساندیم. موضوع مدارس استیجاری و احداثی سروسامان پیدا کرد تا دیگر مشکلی پیش نیاید.

وی با بیان اینکه بررسی و بازنگری آیین‌نامه‌های مربوط به شوراهای عالی آموزش و پرورش استان‌ها برای احیای برخی از ظرفیت‌ها یکی از کارهای مهمی است که امسال دنبال خواهد شد، گفت: چندین برنامه را هم با قرارگاه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین در دست اجرا داریم که در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت و امیدواریم به خوبی اجرا شود.

وی همچنین از بررسی طرح مدرسه مجازی خبر داد و گفت: مصوبه این موضوع را سال گذشته دریافت کردیم و به دنبال این هستیم تا تنوع مدارس را کاهش داده و در داخل مدرسه مجازی تجمیع کنیم. طرح این کار به شورای عالی آموزش و پرورش ارجاع داده شده است و به زودی نهایی خواهد شد.

محمودزاده با بیان اینکه مبنای صدور مجوز در سازمان مدارس غیردولتی، قانون است، گفت:  فعالیت  مراکز آزمون ها در کشور باید در چارچوب مجوز و مقررات باشد، فعالیت  مراکز بدون مجوز ممنوع بوده و در صورت مشاهده کردید، آن را تعطیل کنید.

معاون وزیر آموزش و پرورش از استان‌ها خواست تا هوش مصنوعی را در مدارس غیردولتی با مفهوم درست، شروع کنند.

وی افزود: در این زمینه در مرکز اقداماتی در حال انجام است ولی شما نیز باید این کار را در استان‌ها شروع کنید.

وی همچنین بر اجرای نظام دوری در مدارس غیردولتی، جذب مربی بهداشت، اجرای جدی برنامه‌های پرورشی، استمرار کیفی و جدی طرح‌هایی از قبیل آوای آسمانی، چفیه‌های بهشتی و طرح ولایت تاکید کرد و گفت: شما باید تمهیدات لازم برای ایجاد نمازخانه در مدارس فراهم کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • امکان افشای سئوالات آزمون های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن شد
  • امکان افشای سئوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن شد
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا