Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان با اشاره به گلایه مقام معظم رهبری درخصوص رعایت نشدن شیوه نامه های بهداشتی توسط برخی افراد، گفت: از باب امر به معروف باید همه را به زدن ماسک و واکسن توصیه کرد و به عنوان نهی از منکر باید به کسانی که ماسک نمی‌زنند و فاصله اجتماعی را رعایت نمی‌کنند، تذکر دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ایام محرم باید بیش از پیش مورد توجه باشد و نیاز است همگان با هوشیاری و مسئولیت‌پذیری بالا کمک کنند تا از دوره احتمالی کرونا عبور کنیم.

امام جمعه آبادان با تاکید بر پیشگیری از شیوع کرونا بیان کرد: مردم باید با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی در مراسم عزاداری شرکت کنند در غیر این صورت شرایط اسفناکی پیش رو خواهد بود.

او افزود: پیروان امامت و ولایت باید با برپایی آئین‌های عزاداری، حادثه عاشورا را زنده نگه‌ دارند و پیام آن را به نسل‌های آینده منتقل کنند اما اکنون با قرار گرفتن در موج پنجم کرونا باید به دستورالعمل‌های بهداشتی در برپایی مجالس عزاداری توجه شود.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوه نامه های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم

حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان  پیش از سخنرانی رییس جمهور در اجتماع مردم دامغان گفت: این شهرستان در بخش‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان دچار مشکلات است و انتظار می‌رود دولت سیزدهم رفع این مشکلات را با ساخت بیمارستان دوم و توجه به توسعه و تجهیز بیمارستان ولایت مدنظر داشته باشد.

امام جمعه دامغان ادامه داد: راه‌اندازی دانشگاه علوم‌پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی در دامغان از درخواست‌های مردمی برای کمک به رفع مشکل بهداشت و درمان است که انتظار می‌رود تحقق این خواسته مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به سبقه تاریخی و فرهنگی شهرستان دامغان از جمله وجود تپه‌حصار دامغان با تاریخ هفت‌هزار ساله و شکل‌گیری اولین مسجد بعد از ورود اسلام به کشور به نام مسجد تاریخانه، توجه ویژه دولت سیزدهم به میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دامغان و ارتقای این اداره شهرستانی به اداره ویژه خواستار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به محیط زیست
  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • لزوم بستن «راه تکرار بر خطر» سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه، آینده‌نگرانه و توجه به نیازهاى روز جامعه
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه و توجه به نیاز‌های روز جامعه
  • لزوم توجه جدی به توصیه‌های ایمنی برق در شرایط ناپایداری جوی