Web Analytics Made Easy - Statcounter

تراز سطح آب دریاچه ارومیه در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۵۶ صدم متر کاهش به یک هزار و ۲۷۰ و ۸۹ سانتی متر رسیده است خبرگزاری میزان – بررسی آخرین وضعیت دریاچه ارومیه حاکی از آن است که در ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ حجم آب موجود در دریاچه ارومیه به سه میلیارد و ۵۰ متر مکعب رسیده که این رقم در مقایسه با ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ بالغ بر ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۶ میلیارد متر مکعب و نسبت به میانگین بلندمدت ۱۳.۹۱ میلیارد متر مکعب کاهش داشته است.   همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد تراز سطح آب دریاچه ارومیه در تاریخ مورد بررسی نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۵۶ صدم متر کاهش به یک هزار و ۲۷۰ و ۸۹ سانتی متر رسیده و این تراز در دراز مدت هزار و ۲۷۴ و ۵۳ سانتی متر بوده است.   براساس آخرین آمار تغییرات تراز سطح آب دریاچه ارومیه در ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ نسبت به میانگین بلندمدت کاهش سه متر و ۶۴ سانتی متری داشته است.   در مدت مورد بررسی وسعت دریاچه ارومیه رقم دو هزار و ۵۵۸ کیلومتر متر مربع بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۵۶ کیلومتر مربع کاهش داشته و نسبت به میانگین دراز مدت ۲ هزار و ۱۴۷ کیلومتر مربع کم شده است.   میزان بارش‌ها در حوضه آبریز دریاچه ارومیه در ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۲۲ درصدی به ۲۹۰ میلیمتر رسیده است در حالی که سال گذشته ۳۷۲ میلیمتر بارش در این حوضه به ثبت رسیده است.  

بیشتر بخوانید: سازگاری با طبیعت؛ گام اول مقابله با خشکسالی/ ضرورت تدوین طرح جامع مقابله با خشکسالی   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی دریاچه ارومیه بارش ها

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی دریاچه ارومیه بارش ها نسبت به مدت مشابه سال تراز سطح آب دریاچه دریاچه ارومیه مرداد ۱۴۰۰ سانتی متر ۱۶ مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند نزولی قیمت طلا

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته افت ۸۹۶ هزار تومانی داشت و به ۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۷۸۴ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۵ میلیون تومان و ربع سکه با افت ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۲۰۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۱۱۳ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز هم مانند روز گذشته افت ۴۵ دلاری به ۲ هزار و ۳۰۲ دلار رسید. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • افزایش ۶۰ سانتی متری تراز دریاچه ارومیه از ابتدای سال آبی
  • ۴۱۲ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه رهاسازی شد
  • لایروبی ۵۲ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های حوزه آبریز دریاچه ارومیه
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه (فیلم)
  • تصاویری از آخرین وضعیت دریاچه ارومیه | تصاویر