Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@13:40:38 GMT

مشخصات لپ‌تاپ ایسوس ASUS ZenBook UX434FL+ قیمت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۹۶۹۸

مشخصات لپ‌تاپ ایسوس ASUS ZenBook UX434FL+ قیمت

خرید بهترین لپ تاپ در میان انبوهی از برندها کار وقت‌گیر و خسته‌کننده‌ای است. امروزه لپ تاپ با مدل‌های گوناگون و طیف وسیعی از مشخصات در بازار موجود است ولی ما در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین لپ تاپ را بر اساس قیمت و انتظارات خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لپ‌تاپ ایسوس UX434FL یکی از باریک‌ترین لپ تاپ‌های زن‌بوک پرو شرکت تایوانی ایسوس است که در سال ۲۰۱۹ رونمایی شد و یکی از ظریف‌ترین و سبک ترین لپ تاپ‌های ۱۴ اینچی حال حاضر بازار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی لپ‌تاپ ASUS ZenBook UX434FL

این دستگاه با ابعاد ۱۴ اینچ دارای مزایای بسیاری از جمله نمایشگر با کیفیت بالا، صفحه‌کلید استاندارد، جزیره‌ای و مجهز به نور پس‌زمینه و همچنین بدنه‌ای از جنس فلز بسیار شیک، زیبا و با استحکام بالا است و سیستم سخت‌افزاری آن نیز پاسخگوی نیازهای طیف وسیعی از کاربران خانگی، مدیران، برنامه نویسان، مهندسان، تحلیل گران است.

صفحه کلید لپ‌تاپ ASUS ZenBook UX434FL

صفحه کلید دستگاه دارای نور پس زمینه است. طراحی کیبورد از نوع جزیره‌ای و فضای بین دکمه‌ها برای کارهای روزمره و تایپ مناسب است. اندازه دکمه‌ها استاندارد بوده و تنها دکمه‌های بخش جهت‌ها کوچک در نظر گرفته شده اند. فضای زیر صفحه کلید نیز برای جایگیری دست بسیار مناسب بوده و فشاری به مچ‌ها وارد نمی‌کند.

این دستگاه مربوط به تعبیه نمایشگر ثانویه ۵.۵ اینچی در تاچ‌پد دستگاه است. این صفحه نمایش برای رقابت مستقیم با تاچ بار مک‌بوک‌های شرکت اپل طراحی گردیده است. تاچ‌پد دستگاه از فن آوری چند لمسی بهره برده و دقت لمس بالایی دارد. نقطه قوت طراحی تاچ‌پد مربوط به جنس آن است که علاوه بر دقت بالا، احساس لیز خوردن انگشت نیز بر روی آن نخواهید داشت.

نمایشگر لپ‌تاپ ASUS ZenBook UX434FL

در لپ‌تاپ ایسوس مدل UX434FL از نمایشگری با کیفیت FHD، رزولوشن معادل با ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و البته روکش مات استفاده شده است که کیفیت تصویر بالا، کیفیت رنگ مناسب، جزئیات دقیق و روشنایی بالایی دارد و پنل LED بکارگیری شده. صفحه نمایش این لپ‌تاپ از بزرگترین نقاط قوت آن در بین سایر رقبا محسوب می‌شود و جز برترین صفحه نمایش‌های حال حاضر بازار است.

صدای لپ‌تاپ ASUS ZenBook UX434FL

بلندگوهای دستگاه ساخت برند معتبر HARMAN بوده و دو اسپیکر قدرتمند این دستگاه نیز که ساخت شرکت harman/kardon است. در قسمت زیرین و در دو طرف دستگاه قرار دارد که صدای بسیار مطلوبی را ارائه می‌کند. مجهز بودن اسپیکرها به نویز گیر صدای بسیار واضحی را به کاربر ارائه می‌کند. می‌توان از نظر صدا این لپ‌تاپ را یکی از باکیفیت‌ترین گزینه‌های موجود در بازار دانست.

پورت‌ها و درگاه ارتباطی لپ‌تاپ ASUS ZenBook UX434FL

پورت‌های دستگاه شامل یک پورت USB 3.0، یک پورت HDMI ، یک پورت USB Type C 3.1 در سمت چپ و یک پورت USB 2.0 و ورودی درگاه Micro SD Card در سمت راست دستگاه است.

پردازنده لپ‌تاپ ASUS ZenBook UX434FL

شرکت ایسوس برای پردازنده مرکزی این لپ‌تاپ یکی از کم مصرف ترین پردازنده‌های موجود شرکت Intel یعنی Core i7 8565U را انتخاب کرده است. این پردازنده که مجهز به چهار هسته حقیقی، چهار هسته مجازی و فرکانس پردازنده پایه ۱.۸ GHz بوده که پردازش‌های نسبتاً سنگین، برنامه نویسی و امور گرافیکی نیمه سنگین مناسب است.

این پردازنده که از نسل هشتم یا همان Coffee Lake شرکت اینتل است با حافظه کش هشت مگابایت و اورکلاک ۴.۶ گیگاهرتز از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای لپ تاپ‌های اقتصادی به شمار می‌رود.

پردازنده‌های نسل هشتم سری U شرکت اینتل به دلیل تغییرات گسترده در معماری آن‌ها نسبت به نسل‌های گذشته قدرت‌های به مراتب قوی‌تری دارد (با ثابت ماندن مصرف انرژی) و با افزایش دو برابری تعداد هسته‌ها و حافظه Cache دستگاه، گزینه‌های ایده آلی برای کارهای نیمه سنگین محسوب می‌شود، قدرت این پردازشگر از یک پردازنده نسل هفت i7 7500U و یا i5 7300HQ بالاتر است.

حافظه RAM استفاده شده در این سیستم از نوع DDR3 و ظرفیت معادل با ۱۶ گیگابایت است و فضای ذخیره سازی داده آن شامل یک حافظه SSD M2 SATA با ظرفیت معادل با ۵۱۲ گیگابایت است که قابلیت ارتقا دارد.

گرافیک لپ‌تاپ ASUS ZenBook UX434FL

کارت گرافیک به کاررفته در لپ‌تاپ نیز از دو قسمت تشکیل شده است. کارت گرافیک اولیه همان کارت گرافیک مجتمع با پردازنده (On Board) بوده که در کارهای روزمره و غیر گرافیکی در مدار قرار دارد و با بهره گیری از رم دستگاه (تا سقف هشت گیگابایت) امور عادی گرافیکی را انجام می‌دهد. این کارت گرافیک مدل Intel UHD 620 است، اما در امور سنگین گرافیکی و بازی، کارت گرافیک مجزا (Dedicate) وارد مدار می‌شود. این کارت گرافیک نیز ساخت شرکت NVIDIA Geforce و از نسل یازدهم است.

حافظه گرافیکی آن دو گیگابایت از نوع MX250 GDDR5 و ۶۴ بیت است. این نسل از کارت گرافیک‌ها نیز نسبت به نسل‌های قبلی که دارای معماری مکسول بود بسیار قوی‌تر شده اند که به لطف معماری ۱۴ نانومتری این کارت گرافیک‌ها محقق شده است. این کارت گرافیک برای کلیه امور گرافیکی دو بعدی، تا حدودی سه بعدی و پردازش‌های نیمه‌سنگین و بعضاً سنگین گرافیکی کاملاً مناسب است.

سیستم عامل لپ‌تاپ ASUS ZenBook UX434FL

لپ‌تاپ ایسوس Zenbook UX434FL دارای سیستم عامل Windows 10 اورجینال از نوع Home است و نیازی به نصب ویندوز به صورت دستی ندارد.

باطری لپ‌تاپ ASUS ZenBook UX434FL

باطری به کار رفته در لپ‌تاپ UX434FL، از نوع لیتیومی سه سلولی و ظرفیت ۵۰ وات در ساعت است که برای کارهای روزمره هفت تا ۱۰ ساعت شارژدهی دستگاه را تأمین می‌کند. در ضمن طراحی مدار برق دستگاه به گونه‌ای طراحی گردیده که در صورت شارژ کامل، باطری از مدار خارج می‌شود تا آسیبی به باطری وارد نگردد.

مزایای لپ‌تاپ ASUS ZenBook UX434FL سبک، زیبا و کوچک صفحه نمایش (کنتراست ، روشنایی ، میزان پوشش SRGB ، نداشتن PWM) Screen Pad 2.0 سخت افزار مناسب نسبت به حجم و وزن شارژدهی مناسب باطری معایب لپ‌تاپ ASUS ZenBook UX434FL زاویه کم باز شدن صفحه نمایش Ram به برد لحیم شده پس در هنگام خرید به مقدار رم توجه کنید عدم وجود USB-C Charging محل قرارگیری نامناسب خروجی هوا سیستم خنک کننده قیمت لپ‌تاپ ASUS ZenBook UX434FL

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب قیمت لپ‌تاپ ASUS ZenBook UX434FL با حافظه یک ترابایت و با رم ۱۶ و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ در حدود ۳۹ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان تا ۴۱ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.

سخن آخر...

این دستگاه با ابعاد ۱۴ اینچ دارای مزایای بسیاری از جمله نمایشگر با کیفیت بالا، صفحه‌کلید استاندارد، جزیره‌ای و مجهز به نورپس‌زمینه و همچنین بدنه‌ای از جنس فلز بسیار شیک، زیبا و با استحکام بالا است و سیستم سخت‌افزاری آن نیز پاسخگوی اکثر نیازهای طیف وسیعی از کاربران خانگی، مدیران، برنامه نویسان، مهندسان، تحلیل گران است.

کد خبر 514331

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیست قیمت لپ تاپ ایسوس لپ تاپ ایسوس core i7 لپ تاپ ایسوس r565gf شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لپ تاپ ASUS ZenBook UX434FL لپ تاپ ایسوس ترین لپ تاپ صفحه نمایش صفحه کلید یک پورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسم پدر از روی کارت ملی حذف می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین، از سازمان ثبت احوال کشور، افشار خاکباز در پی انتشار خبری مبنی بر حذف نام پدر از روی کارت‌های ملی، افزود: اقلام اطلاعاتی درج شده بر روی کارت‌های هوشمند ملی تغییری نداشته و نام پدر نیز از روی این کارت‌ها حذف نمی‌شود.

وی یادآور شد: سازمان ثبت احوال کشور متولی صدور و چاپ کارت هوشمند ملی است و هرگونه تغییرات در صدور این کارت‌ها صورت گیرد، به طور قطع از طریق سازمان ثبت احوال کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون رئیس جمهور چه گفت؟

به گزارش ایرنا معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده امروز شنبه یکم اردیبهشت درباره اینکه چرا اسم پدر و مادر از کارت ملی حذف می‌شود و چه چیزی جایگزین آن می‌ شود؛ اظهار داشت: اسم پدر و مادر در ظاهر حذف شده ولی در واقع هم اسم پدر و مادر و هم سایر مشخصات وجود دارد.

انسیه خزعلی درباره اینکه چه تلاشی برای آوردن اسم مادر در کارت ملی انجام شده است، خاطر نشان کرد: در جلسه‌ای که ۲ سال پیش با رئیس جمهور داشتیم برخی از بانوان درخواست نوشتن نام مادر روی کارت ملی و در کنار نام پدر را مطرح کردند و رئیس جمهور هم از این مطلب استقبال کردند و ما هم پیگیر مطلب در کمیسیون‌های مختلف دولت شدیم.

وی افزود: در نهایت در کمیسیون اصلی، نماینده ثبت احوال اعلام کرد که قرار است کارت‌ها تغییر کند و در کارت‌های جدید نام پدر و مادر نخواهد بود، لذا مطلب به دلیل عدم موضوعیت از دستور خارج شد.

خزعلی در پاسخ به این پرسش که چرا اسم پدر و مادر حذف می‌شود و چه چیزی جایگزین آن می‌ شود، تاکید کرد: در ظاهر حذف شده ولی در واقع هم اسم پدر و مادر و هم سایر مشخصات وجود دارد.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: ظاهراً سیاست این است که اطلاعات حداقلی در روی کارت آورده شود و به جای آن بارکدی در روی کارت آورده شود که مشخصات شناسنامه‌ای فرد صاحب کارت از جمله مشخصات پدر و مادر او از طریق بارکد قابل رویت است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897576

دیگر خبرها

  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • بومی سازی صفحه ضدگلوله برای دستگاه مه ساز امنیتی در اصفهان
  • رکوردهای حمله ایران به اسرائیل + موشن گرافیک
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آثار هنری با موضوع قدرت موشکی ایران + موشن گرافیک
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۲ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۲ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • اسم پدر از روی کارت ملی حذف می‌شود؟