Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به نتایج تیم ملی کشتی آزاد در بازی‌های المپیک توکیو، احتمال تغییر کادر فنی کشتی آزاد مطرح شد و آنطور که از رفتار و اظهارات متولیان فدراسیون کشتی مشخص است، احتمال انتخاب سرمربی جدید برای حضور در رقابتهای جهانی، قطعاً وجود دارد.

البته علاوه بر عملکرد ضعیف کشتی آزاد در بازی‌های المپیک توکیو، مدت قرارداد غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی نیز تا پایان المپیک بوده که حالا فدراسیون کشتی دلیلی برای تمدید آن نمی بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ویژه آنکه روز گذشته علیرضا دبیر جلسه‌ای یک ساعته با غلامرضا محمدی داشت و طی آن نتایج تیم ملی در المپیک و همچنین ادامه یا عدم همکاری با او مطرح شد. این در حالیست که طی روزهای اخیر از علیرضا رضایی و پژمان درستکار به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد نام برده شده و این نشان می‌دهد عزم فدراسیون برای تغییر در کادر فنی بسیار جدی است.

حال با توجه به اینکه رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ طی روزهای ۱۰ تا ۱۸ مهرماه به میزبانی اسلو، پایتخت نروژ برگزار می‌شود، فدراسیون کشتی زمان زیادی برای تعیین تکلیف سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد ندارد، چراکه این تیم باید بزودی وارد اردوی آماده سازی شود. ضمن اینکه آغاز نخستین اردوی آزادکاران بعد از المپیک هم در گرو انتخاب سرمربی جدید است و هر چه زمان بیشتر صرف این کار شود، فرصت آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد تا رقابتهای جهانی کمتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر خلاف وضعیت تیم ملی کشتی آزاد و کادر فنی این تیم، فرنگی‌کاران همچنان با سرمربیگری محمد بنا به کار خود ادامه خواهند داد و این تیم از روز ۲۵ مرداد ماه نخستین اردوی پس از المپیک خود را نیز آغاز خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی آزاد فدراسیون کشتی اردوی تدارکاتی فدراسیون کشتی کشتی آزاد تیم ملی کشتی آزاد سرمربی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان تاکنون توانسته اند ۱۱ سهمیه از ۱۲ سهمیه کشتی المپیک را کسب کنند.

کشتی آزاد ۵ سهمیه گرفته است که فقط سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم مانده که علیرضا سرلک در مسابقات ترکیه باید آن را به دست بیاورد و در کشتی فرنگی هم هر ۶ سهمیه توسط ملی پوشان کسب شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رنگرز: انتظار از کشتی در المپیک نباید بیشتر از یک طلا باشد
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی