Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز تحقیقات رسانه ملی آمار بینندگان المپیک توکیو ۲۰۲۰ را منتشر کرد که بر اساس آن، شبکه سه در صدر رضایت بینندگان قرار دارد.

به گزارش قدس آنلاین، مرکز تحقیقات رسانه ملی آمار بینندگان المپیک توکیو ۲۰۲۰ را منتشر کرد که بر اساس آن، ۴۳.۱ درصد مردم از تلویزیون این رقابت‌ها را دیدند؛ ۴.۳ درصد از رادیو شنیدند و ۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصد هم از سایت‌های اینترنتی مثل تلوبیون این رویداد ورزشی را پیگیری کردند.

همچنین ۷۳.۲ درصد بینندگان مسابقات المپیک، این رقابت‌ها را از «شبکه سه» و ۲۲.۶ درصد هم از «شبکه ورزش» این رویداد مهم ورزشی را تماشا کرده‌اند.

رضایت در حد زیاد ۶۲.۲ درصدی مخاطبان از عملکرد شبکه‌های سیما در پخش این رقابت‌ها شامل مردان (۵۵.۱ درصد) بیشتر از زنان (۳۱.۱ درصد)، ۱۲ تا ۱۸ ساله‌ها (۵۶.۹ درصد) بیشتر از دیگر گروه‌های سنی و افراد دارای تحصیلات عالی (۵۱.۷ درصد) بیشتر از سایر گروه‌های تحصیلی بیننده این رقابت‌ها بودند.

از میان بینندگان المپیک، ۷۹.۳ درصد مسابقات «کشتی»، ۵۲.۹ درصد مسابقات «والیبال» و ۲۶.۱ درصد هم مسابقات کاراته را بیشتر از دیگر رقابت‌ها تماشا کرده‌اند. ۰.۸ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، «همه مسابقات»، ۱۱.۲ درصد «بیشتر مسابقات»، ۲۹.۷ درصد «تعداد کمی از مسابقات»، ۰.۷ درصد «فقط افتتاحیه مسابقات و ۰.۷ درصد هم «فقط اختتامیه مسابقات» را تماشا کرده‌اند.

نظرسنجی مرکز تحقیقات نشان می‌دهد از میان بینندگان المپیک، ۷۹.۳ درصد مسابقات «کشتی»، ۵۲.۹ درصد مسابقات «والیبال» و ۲۶.۱ درصد هم مسابقات کاراته را بیشتر از دیگر رقابت‌ها تماشا کرده‌اند. فوتبال ۱۴.۹ درصد، وزنه‌برداری ۱۳.۸ درصد، تکواندو ۱۱.۹ درصد، تیراندازی ۸ درصد، بسکتبال ۶.۹ درصد، دو و میدانی ۳.۱ درصد، شنا ۱.۹ درصد، ۱.۵ جودو، بوکس ۱.۵ درصد، دوچرخه سواری ۰.۸ درصد، ژیمناستیک ۰.۸ درصد، شمشیربازی ۰.۴ درصد و هندبال ۰.۱ درصد بیننده داشته‌اند. دیگر رشته‌های ورزشی هم در مجموع ۶.۱ درصد بیننده داشته است.

بر اساس این نظرسنجی، ۵۸.۵ درصد از بینندگان المپیک توکیو عملکرد شبکه‌های سیما را در خصوص «کیفیت پخش به لحاظ دریافت صداوتصویر مطلوب» موفق‌تر از دیگر زمینه‌ها ارزیابی کردند. ۵۲.۶ درصد هم از تسلط گزارشگران مسابقات (گزارش روان و دقیق)، ۵۰ درصد از اجرای مجریان برنامه‌های ویژه المپیک، ۴۸.۱ از پخش کامل مسابقات ورزشکاران ایرانی در المپیک، ۴۳.۶ درصد از اطلاع‌رسانی در مورد زمان پخش و نتایج مسابقات المپیک، ۳۹.۵ درصد از ارائه اطلاعات درباره تاریخچه و حواشی المیپک، ۳۸.۴ درصد از گفتگو با ورزشکاران المپیکی و خانواده آن‌ها در استودیوهای تهران و توکیو و ۳۶.۹ درصد هم از تحلیل‌های کارشناسی درباره مسابقات المپیک ارزیابی مثبتی داشته‌اند.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بینندگان المپیک توکیو ۲۰۲۰ تلویزیون بینندگان المپیک توکیو تماشا کرده اند درصد مسابقات رقابت ها درصد هم ۸ درصد ۶ درصد ۹ درصد ۷ درصد ۱ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد

به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت به همت قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان، همزمان با عید سعید نوروز ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

 اهداف و محوریت این جشنواره شامل حقوق باروری و جوانی جمعیت، مولفه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی موثر بر جمعیت، توانمندسازی زنان و آینده جمعیت، ترویج زایمان طبیعی و کاهش سقط جنین، درمان ناباروری و تاثیر آن بر جمعیت، رسانه، آموزش و جوانی جمعیت و طب ایرانی، مکمل و تغذیه در جوانی جمعیت است.

 همچنین ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری، ناوری نوین و هوش مصنوعی در جوانی جمعیت، سلامت زنان و مردان در باروری، ثرات سالخوردگی بر جمعیت، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و سلامت معنوی و جوانی جمعیت از دیگر اهداف و محور‌های برگزاری این جشنواره استانی است.

این جشنواره در بخش‌های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی (موبایلی و دوربین حرفه‌ای)، انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تاثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در راستای جوانی جمعیت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

تصویب ۸ طرح تحقیقاتی در راستای جوانی جمعیت

آخرین مهلت ارسال آثار ۱۹ اردیبهشت‌ماه، ارزیابی آثار تا ۲۵ اردیبشهت ماه و اختتامیه جشنواره ۳۱ اردیبهشت‌ماه مصادف با ولادت امام رضا (ع) و روز ملی جمعیت خواهد بود.

 علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.skums.ac.ir/javani مراجعه و پس از ثبت نام آثار خود را به ایمیل؛ Javani@skums.ac.ir ارسال نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۹۹ درصد مسافران نوروزی از سفر به اصفهان راضی هستند/ رکوردزنی باغ گل‌ها در آمار بازدیدها
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • برترین گل‌های هر یک از رقابت‌های المپیک و جام جهانی مردان در 20 سال اخیر / فیلم
  • نرخ تورم در کدام استان بیشتر است؟
  • امباپه، صلاح، مودریک و شاید هم گارناچو؛ ۵ فوتبالیست سرشناس المپیک ۲۰۲۴ کدام ستاره‌ها خواهند بود؟
  • رقابت جدی کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی برای تصاحب دوبنده تیم ملی
  • رقابت سخت ۷۴ کیلو‌ها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • رقابت سخت ۷۴ کیلوها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • کاربران ایرانی در سال گذشته از کدام ایموجی‌ها بیشتر استفاده کردند؟
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد