Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید احمد توسلی نیا روز شنبه در نشست با جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: هدف از تولید و انتشار این ۲ اثر فاخر حفظ شعائر حسینی و ترویج فرهنگ حسینی بوده است. 

وی افزود: بر اساس آموزه های دین مبین اسلام همگان به بزرگداشت شعائر الهی تشویق شده اند. 

مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی، هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی امکان برگزاری گسترده و سنتی آیین های عزاداری ماه محرم در کشور و این استان وجود ندارد و باید از طزیق فضای مجازی و رسانه ها حق مطلب ادا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسلی نیا عنوان کرد: امروزه رسانه جزئی از سبد هر خانوار بوده و باید نسبت به نقش پررنگ آن در زندگی مردم توجه ویژه ای شود. 

وی ابراز داشت: چنانچه محتواهای تولیدی در فضای مجازی منطبق با نیازها و زبان نسل امروز نباشد موجب بروز مشکلاتی برای مخاطبان خواهد شد. 

مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی، هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد گفت: این ۲ اثر پس از ۴۰ روز کار مداوم تیمی تولید و منتشر شده است. 

توسلی نیا اظهار داشت: موشن کمیک گوهر سرخ به تهیه کنندگی مرکز آفرینش های فرهنگی، هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، با کارگردانی سید ابوالفضل افشین، با تصویرسازی امید سلامی و با آهنگسازی و تنظیم رضا سلیمانی فر با رویکرد شهادت حضرت علی اصغر (ع) خردسال ترین شهید کربلا تولید شده است. 

وی افزود: تولید نماهنگ سرود بهای عاشقی به تهیه کنندگی مرکز آفرینش های فرهنگی، هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح این استان، با اجرای گروه منتخب استانی فاطر متشکل از گروه های سرود غدیر چرام، بچه های بهشت کهگیلویه و بچه های بهشت بویراحمد، با شعر سید صالح زینی پور و حمید آذرگون، با کارگردانی مجتبی سلیمانی فر، با آهنگسازی و تنظیم رضا سلیمانی فر و با مشاوره هنری پیمان جمشیدی با محوریت ماه محرم بوده است. 

مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی، هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پس از تولید محتوا در فضای مجازی باید درصدد انتشار و انعکاس گسترده آن در عرصه های مختلف بود زیرا در غیر اینصورت بهره و نتیجه ای ندارد. 

توسلی نیا با اعلام آمادگی این مرکز برای تقویت فعالیت های هم افزا با دیگر نهادها و مجموعه های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: دشمنان از هر فرصتی علیه دین مبین اسلام استفاده می ­کنند و باید با فاخرسازی تولیدات و انعکاس شایسته آنها برای مقابله با این  توطئه شوم گام برداشت. 

وی با تأکید بر توسعه کمی و کیفی تولیدات رسانه ای و چندرسانه ای از سوی مرکز آفرینش های فرهنگی، هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، ابراز داشت: امکان دسترسی آسان و راحت به محتواهای مطلوب و فاخر جزو وظایف مجموعه ها و سازمان های اطلاع رسانی است. 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد رسانه هنرمندان یاسوج سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد رسانه هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد رسانه هنرمندان یاسوج سازمان بسیج مستضعفان هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد مرکز آفرینش های فرهنگی توسلی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رضا بهنام پور  با بیان اینکه ۲۳۲ هزار کلونی زنبور عسل در مناطق مختلف این استان وجود دارد، افزود:پارسال هزار و ۸۰۰ تن عسل، ۹۰ تن محصولات جانبی گرده گل، موم، ژله و بره موم در مزارع پرورش زنبور عسل این استان تولید شد.  بهنام پور با اشاره به کیفیت بالای بافت گیاهی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: عسل تولیدی این استان از کیفیت بالایی برخوردار است که حتی خاصیت درمانی هم دارد. وی افزود: ۵۰ درصد از عسل تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد در استان مصرف می‌شود و ۵۰ درصد دیگر به شهرستان‌ها و استان‌های همجوار و کشور‌های حوزه خلیج فارس صادر می‌شود. بهنام پور تاکید کرد: گرانی شکر برای تغذیه بهاره و زمستانه، گرانی نهاده‌های زنبورداری از جمله موم، کندو و دارو، بیماری کنه، گرد و غبار و نبود بازار فروش از مهمترین مشکلات زنبورداران استان است.  امامی زنبوردار یاسوجی هم ضعف دانش فنی زنبورداران را از دیگر مشکلات این صنعت برشمرد و گفت: صنعت زنبورداری در کهگیلویه و بویراحمد معمولا تک محصولی یا صرفا متکی به تولید عسل است در حالی که از یک کندو می‌شود ۵ محصول متنوع و گران‌تر از عسل برداشت کرد. وی افزود: به عنوان مثال ارزش اقتصادی ژل رویال ده برابر عسل است، اما زنبورداران به علت نداشتن مهارت لازم فقط به برداشت عسل بسنده می‌کنند. امامی با تولید سالانه ۳۵ تن عسل و برداشت ۳۰ کیلو گرم ژل رویال برای ۴۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۱۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کرد. جعفری گیاه شناس هم گفت: عسل استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ شهد فراوان گیاهان داروئی، در کشور بی نظیر است. وی اضافه کرد: ژل رویال یکی از فرآورده‌های طبیعی است که از کندو‌های زنبور‌های عسل تولید می شود و از آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی و قوی است که به علت دارا بودن خواص زیادی برای سلامتی، به میزان زیاد مورد توجه محققان قرار گرفته است. جعفری افزود: این ماده با با دارا بودن بیش از ۲۰۰ ماده مغذی به عنوان یکی از غنی‌ترین منابع ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسید‌های آمینه، از سایر محصولات طبیعی برتری دارد. وی اضافه کرد: از جمله عناصری که در ترکیب ژل رویال به‌صورت فراوان یافت می‌شوند می‌توان به ویتامین‌های گروه B، C، D و E اشاره کرد که نقش مهمی در بهبود سیستم ایمنی، حفظ سلامت پوست، مو و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌ها دارند. به اعتقاد کارشناسان و زنبورداران نمونه استان؛ صنعت زنبورداری استان برای ارتقاء و رونق بیشتر به تدوین سند توسعه زنبورداری، افزایش دانش فنی زنبورداران و ایجاد صنعت بسته بندی و فرآوری نیازمند است.

دیگر خبرها

  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در کهگیلویه و بویراحمد
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • ۸ مرکز ویژه خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران