Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@17:54:03 GMT

هنوز تعطیلی ۶ روزه تایید نهایی نشده است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۲۸۲۸

هنوز تعطیلی ۶ روزه تایید نهایی نشده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الله غلامی سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان با اشاره به اعلام خبر تعطیلی همه استان‌های کشور از دوشنبه این هفته تا صبح یکشنبه هفته آینده گفت: این موضوع در ستاد ملی کرونا بحث شده، اما قطعیت نیافته است.

وی افزود: قطعیت یافتن این تعطیلی‌ها بسته به نظر سه نهاد از جمله وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی و نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان گفت: چنانچه با این تعطیلی‌ها موافقت شود از عصر روز یکشنبه این هفته تا صبح روز یکشنبه هفته آینده تعطیلات را خواهیم داشت.

منبع:مهر

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکس ابرل: ناگلزمان از نحوه جدایی‌اش ناراحت بود؛ سرمربی جدید به زبان انگلیسی صحبت می‌کند

مکس ابرل تایید کرد که انتخاب سرمربی جدید بایرن مونیخ در گام‌های نهایی قرار دارد. 

طرفداری | عضو هیئت مدیره بایرن مونیخ از زمان‌بندی انتخاب سرمربی جدید باشگاه گفت.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ؛ پس از پاسخ منفی یولیان ناگلزمان، با تایید مکس ابرل، پروسه انتخاب سرمربی جدید باواریایی‌ها در گام نهایی قرار دارد. ابرل در گفت‌وگو با اسکای تایید کرد که هیچ اجباری مبنی بر تسلط سرمربی جدید روی زبان آلمانی وجود ندارد. جانشین توماس توخل به زبان انگلیسی صحبت خواهد کرد. از ابرل پرسیده شد آیا زین الدین زیدان به زبان انگلیسی صحبت می‌کند که عضو هیئت مدیره باواریایی‌ها ابراز بی‌اطلاعی کرد. مطابق یافته‌های منابع نزدیک، زیدان در لیست بایرن مونیخ حضور ندارد. مکس ابرل شخصا روبرتو دزربی را تحسین می‌کند اما نام رالف رانگنیک، اونای امری و سباستین هونس نیز در آلیانتس آرنا مطرح شده است. 

در بخشی از صحبت‌های منتشر شده ابرل، از او در مورد پاسخ منفی ناگلزمان پرسیده شد. ابرل پاسخ داد:

ما با او هم صحبت کردیم، اما این گفتگو به هیچ نتیجه نهایی نرسید. در نهایت متوجه شدیم که هنوز از جدایی اخیرش آزرده خاطر است و این موضوع برای ما تعجب‌آور نبود. ما می‌دانیم که زمان در حال گذر است و قصد ما این است که این روند را به سرعت انجام دهیم. با این حال، می‌خواهیم با دقت و وسواس لازم این کار را انجام دهیم و این وظیفه‌ای است که من و کریستوف [فرویند] بر عهده داریم. اما همانطور که گفتم، در مراحل نهایی هستیم و امیدواریم به زودی خبرهای جدیدی را اعلام کنیم

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان
  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است
  • تایید نهایی بیش از۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل
  • ویکند ۲ روزه در دو مرحله؟
  • تعطیلات آخر هفته و تاریخچه آن
  • هفته کاری پنج روزه از کی شروع شد؟
  • تعطیلی یک روزه تمرین استقلال پیش از تقابل با تراکتور
  • مکس ابرل: ناگلزمان از نحوه جدایی‌اش ناراحت بود؛ سرمربی جدید به زبان انگلیسی صحبت می‌کند