Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرجینیو دست معتقد است که بارسلونا باید به دنبال پیدا کردن راه حل های جدیدی بعد از جدایی لیونل مسی باشد.

به گزارش طرفداری، در آستانه شروع فصل جدید لالیگا برای بارسلونا، سرجینیو دست، دفاع راست آمریکایی این تیم در مصاحبه با ESPN راجع به جدایی لیونل مسی از بارسلونا و تأثیرات آن گفت:

کمی شوکه شده بودم چون همه می خواستند که مسی در باشگاه بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بهترین بازیکن دنیاست. برای همه شوک بزرگی بود. ای کاش که می توانست بماند. متأسفانه، نتوانست. کارهایی برای انجام دادن داریم چون با مسی همه چیز آسان تر بود، چون او بهترین بازیکن دنیاست. اما فکر می کنم اگر به صورت تیمی بازی کنیم و هماهنگی تیم را بالا نگه داریم می توانیم به چیزهای زیادی برسیم. در زمین تمرین و در زمین مسابقه، چیزهای باورنکردنی از مسی می بینید. می بینید که چطور آن گل ها را به ثمر می رساند. دیدن مهارت های او باورنکردنی است. او در قلب همه ما جای دارد. او مسی است. فقط حس عجیبی است چون او سال های طولانی برای این باشگاه بازی کرده بود، و تقریباً کل زندگی اش بود، و ناگهان مجبور به جدایی شد. به هرحال ما باید روی فصل جدید خود تمرکز کنیم.

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات جواد زرینچه: خودشان نگذاشتند استقلال با حجازی قهرمان آسیا شود، انداختند گردن من! مهدی قائدی وارد دوحه شد / ادعای الرایه قطر حامد لک با دستبند در دادسرای تبریز؟ | دروازه بان پرسپولیس با وثیقه آزاد شد ادمیلسون، هافبک سابق بارسلونا: پاریس برای قهرمانی اروپا باید رهبر قابل اتکایی داشته باشد/ مصاحبه اختصاصی طرفداری ادعای جنجالی MD؛ رئال مادرید فصل آینده در لیگ برتر انگلیس!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس

به گزارش پارس نیوز ، این صفحه به کاربران این امکان را می‌دهد تا سریع‌تر و آسان‌تر از قبل به مخاطبان مورد علقه خود که نام آن‌ها را در این فهرست قرار داده‌اند، دسترسی پیدا کنند.  

این بروزرسانی زمان پیدا کردن شخص مورد نیاز برای ارسال پیام را کاهش می‌دهد و به نوعی صرفه‌جویی در وقت است و همچنین تماس‌های صوتی و تصویری را آسان‌تر خواهد کرد.

این ویژگی هنوز در مراحل اولیه است، بنابراین حتی برای آزمایش‌کنندگان نسخه بتا نیز در دسترس نیست. احتمالاً زمان می‌برد تا صفحه جدید به واتساپ کاربران نهایی راه پیدا کند، اما از نظر ظاهری، ممکن است ابتدا به نسخه اندروید بیاید.

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است | پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • ابوعبیده: اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند