Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@05:55:59 GMT

توقیف محموله سیمان قاچاق در نرماشیر

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۳۴۶۱

توقیف محموله سیمان قاچاق در نرماشیر

فرمانده انتظامی نرماشیر از توقیف یک دستگاه تریلر و کشف ۲۵ تن سیمان قاچاق در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"رضا زیدآبادی" امروز 23 مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با کالای قاچاق ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام کنترل محور بم-نرماشیر یک دستگاه تریلر حامل سیمان را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پس از بررسی مدارک متوجه شدند ۲۵تن سیمان این کامیون فاقد مجوز قانونی بوده و به منظور خروج از مرزهای شرقی در حال حرکت به سمت استان سیستان و بلوچستان است که برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی نرماشیر با اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی او به مرجع قضائی، خاطر نشان کرد: مبارزه با اخلالگران اقتصادی همواره در دستور کار پلیس است و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت اقتصادی غیر مجاز از سوی افراد سود جو و متخلف موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج یابی که به گنج نرسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان محلات با اقدامات فنی و اطلاعاتی از نگهداری یک دستگاه گنج یاب قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع شدند.

سرهنگ جنتی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از منزل مذکور یک دستگاه گنج‌یاب قاچاق به همراه لوازم جانبی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه اظهار داشت: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

او با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • گنج یابی که به گنج نرسید
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • کشف محموله داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق