Web Analytics Made Easy - Statcounter

-قسمت 2 سریال خاتون
 
خاتون یک سریال تاریخی، عاشقانه که در بستر وقایع دوران برکناری رضا شاه و مشخصا شهریور 1320 روایت می شود. خاتون با بازی نگار جواهریان، داستانی زنی از زنان این سرزمین را روایت می‌ کند که روزی روزگاری برای زندگی جنگیده‌ اند. پیشنهاد اکید داریم که این سریال بسیار خوش ساخت که حرف های زیادی برای گفتن دارد را از دست ندهید و دنبال کننده آن باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
شما می توانید قسمت دوم و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب و تماشایی خاتون را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:
لینک قانونی: قسمت دوم سریال خاتون
 
داستان سریال خاتون درباره چه موضوعی است؟
قصه سریال «خاتون» از سال 1320 شروع می‌شود و داستان حول محور شخصیتی به نام «خاتون» با بازی نگار جواهریان می‌چرخد. همسر این کاراکتر «شیرزاد ملک» با بازی اشکان خطیبی شخصیتی نظامی است و «خاتون» از عملکرد ارتش در مقابل اشغال ایران توسط متفقین در جنگ جهانی دوم ناراحت است. در ادامه سریال، اتفاقاتی رخ می‌ دهد و وضعیت خانواده اصلی قصه در این دوران تغییراتی می‌کند. مهران مدیری نقش «جهانگیر روزبه» دایی «خاتون» را برعهده دارد. این کاراکتر که یک تاجر ثروتمند است و در هتل زندگی می‌کند، جزو شخصیت‌های مثبت سریال است و کاراکتری شوخ‌ طبع و خوش‌ مشرب دارد. «جهانگیر روزبه» که به عنوان «دایی جون انگلیسی» شخصیت «خاتون» معرفی شده، با انگلیسی‌ها و روس‌ها ارتباط دارد، اما جاسوس نیست و اتفاقا تا حدی نیز فرد وطن‌ دوستی محسوب می‌ شود. مهران مدیری تا به حال در سریال تاریخی بازی نکرده و حضور در «خاتون» تجربه تازه‌ ای در کارنامه اوست. علاوه بر این، نقشی که مدیری در سریال بازی کرده، ویژگی‌های متفاوتی نسبت به دیگر نقش‌ هایی دارد که تا به حال ایفا کرده است.
 
بازیگران خاتون را چه کسانی تشکیل داده اند؟
اشکان خطیبی در نقش «شیرزاد ملک» , بابک کریمی , بهناز جعفری در نقش «رعنا» , بیژن امکانیان , پژمان بازغی , رویا نونهالی , ستاره اسکندری , ستاره پسیانی در نقش «پروین» , سروش صحت , شبنم مقدمی در نقش «فخرالنسا» , غزل شاکری , مهران غفوریان در نقش «موسیو» , نگار جواهریان در نقش «خاتون» , هادی تسلیمی ، مهران مدیری در نقش «جهانگیر روزبه» ، میرسعید مولویان در نقش «رضا فخار» ، ضا بهبودی در نقش «دکتر بوکوفسکی» ، فرخ نعمتی در نقش «سرتیپ آریا» ، شاهرخ فروتنیان در نقش «فریدون خان» ، محمدرضا شریفی‌ نیا ، بانیپال شومون ، پانته‌ آ پناهی ها ،  مهدی قربانی ، آیدا ماهیانی ،  مهتاب ثروتی ،  صالح میرزاآقایی ، داریوش موفق،  مجید نوروزی،  علیرضا مهران به ایفای نقش پرداخته اند.
 
در قسمت 1 خاتون چه گذشت؟
خاتون از همان قسمت 1 نمایش بسیار دلچسب و خوبی داشت و توانست خود را در میان دل بینندگان جا دهد. فضای باورپذیر ایران سال 1320، تم و بستر فانتزی و زیبا، بازی های باورپذیر و قابل قبول در کنار سناریو قوی و منسجم و البته کارگردانی مطلوب سریال باعث این برآیند خوب و ممتاز شدند. داستان از این قرار است که شیرزاد ملک (اشکان خطیبی) که یک سرگرد ارتش است در یکی از شهرهای شمالی کشور در حال خدمت است. در این میان همسر وی یعنی خاتون بختیاری (نگار جواهریان) به دلیل این که از زندگی در خانه مشترک با مادرشوهر رضایت ندارد به دنبال این است تا شوهرش را ترغیب به مهاجرت به تهران کند. حال همه این اتفاقات دقیقا در روز 1 و 2 شهریور سال 1320 و دقیقا یک روز پیش از حمله متفقین به آسمان هوایی ایران که منجر به اشغال میهنمان شد، رخ می دهد. ولی این همه ماجرا نیست. باید حتما به ادامه ماجرا در قسمت دوم نشست.
 
-قسمت 3 سریال قبله عالم
 
قبله عالم نیز دیگر سریالی است که به تازگی آغاز به پخش کرده است. از آن جایی که کارگردان قبله عالم حامد محمدی می باشد و وی کارگردانی فیلم های طنز اکسیدان و چهار انگشت را در گذشته در کارنامه خود دارد، این گونه می توان بیان کرد که قبله عالم برای علاقمندان به آن سبک از کمدی ها می تواند بسیار تماشایی و جذاب باشد.  
جهت دانلود قسمت 3 این سریال طنز بسیار زیبا و دیدنی به لینکی که در ادامه آمده است مراجعه کنید:
قسمت سوم سریال قبله عالم
 
در قسمت های پیشین قبله عالم چه اتفاقاتی افتاد؟
در سکانس نخستین قسمت 1، محمدرضا علیمردانی به عنوان راوی و در نقش امیرکبیر این وظیفه را به عهده دارد تا مخاطب را با شخصیت های داستان آشنا کند. سریال قبله عالم از همان آغاز عنوان می کند که قرار نیست به تاریخ وفادار باشد و یک روایت تاریخی حقیقی را روایت کند، بلکه صرفا فانتزی ها و طنز و شیطنت های نویسنده می باشد در جهت تولید یک اثر صرفا مفرح و خنده آور.
در قسمت دوم نیز دیدیم که در پی مراسمی که در دربار برای شاه قاجاری تدارک دیده بودند، میرزای کرمانی وی را با ضرب گلوله به قتل می رساند ولی همه می دانیم که او ناصرالدین شاه نبوده است و در واقع بدل او بوده است. به این ترتیب ناصر که در قسمت پیشین از رسیدن به نامزدش یعنی ماهی بازمانده بود، چرا که وی با میرزا رضای کرمانی نامزد کرده بود، کشته می شود و حال باید دید که رفتار دربار درباره این حادثه به چه ترتیب خواهد بود.
 
موضوع و داستان کلی سریال قبله عالم درباره چیست؟
داستان و موضوع قبله عالم در زمان قاجاریه رقم می خورد! ناصر الدین شاه ملقب به قبله عالم در آرزوی دست یافتن به اکسیر آب حیات است. اکسیر توسط طبیب مخصوص تهیه می‌شود، اما با نوشیدن آن حوادثی پدید می ‌آید که دستمایه این اثر کمدی، فانتزی می شود. قبله عالم یک سریال طنز است که برآمده از اتفاق‌ های تاریخی دوران ناصرالدین شاه قاجار می باشد.  شنیده ها حاکی از این است که سریال پیرامون دوران قاجار می باشد و احتمالا به حرمسرا های شاهان قاجاری نیز شاید بپردازد!
چه بازیگرانی در قبله عالم هنرآفرینی می کنند؟
پژمان بازغی , حامد کمیلی , سام درخشانی , شقایق دهقان , هادی کاظمی , سوگل خلیق , سروش صحت , مارین ون هولک , محمدرضا علمیردانی , سمانه پاکدل , مهیار پوربابایی, زهرا بهروزمنش, واراند پطروسیان, مجتبی فلاحی و اردشیر رستمی هنرپیشه های این اثر کمدی را تشکیل داده اند.
 
 
-قسمت 12 سریال زخم کاری
 
و اما بدون شک مهم ترین و پربیننده ترین سریال این روزهای شبکه نمایش خانگی قطعا، زخم کاری است. بعید است که هیچ بیننده ای این ادعا را انکار کند. سریال زخم کاری پس از گذشت 11 قسمت، کاملا در بین مخاطبین جایگاه خود را تثبیت و تقویت کرده است. زخم کاری که در اواخر سال 1399 به تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌ کشیان، نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان آغاز به تولید شده است آدینه هر هفته از وبسایت کول دانلود پخش می شود. توصیه اکید داریم که حتما به تماشای این سریال زیبا و جذاب بنشینید.  
جهت دانلود قسمت 12 دوازدهم و همچنین سایر قسمت های سریال زخم کاری بر روی لینک زیر کلیک کنید:
قسمت 12 سریال زخم کاری
 
بازیگران زخم کاری چه کسانی هستند؟
جواد عزتی , رعنا آزادی ور , الهه حصاری , هانیه توسلی , سعید چنگیزیان، عباس جمشیدی ‌فر، مهدی زمین‌ پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منو چهر علیپور، مه ‌لقا باقری، مایده تهماسبی , سیاوش تهمورث , مرتضا امینی ‌تبار , سارا حاتمی , نیوشا علی ‌پور و مه‌یاس پازوکی
 
موضوع و داستان سریال زخم کاری
بن مایه داستان و موضوع زخم کاری بر امور ممنوعه شکل گرفته است که به ‏تدریج روحِ قهرمان‌های او را فاسد می ‌کند. ولع، حرص، کشتن، کذب و البته میل به بزرگ ‌بودن در جای ‏جای این رمان خواندنی و جذاب نیروی مُحرکه قهرمان‌های اصلی اوست. اما در تاریکی و سایهی دیگران، آن زخم‌خورد‌گانِ ساکت بیکار ننشسته ‌اند و منتظر فرصت هستند. نویسنده رمانِ خود را با ریتمی سریع و در دلِ تهران روایت می‌کند و البته مکان‌هایی دیگر. اما محور تهران است و شاید ویلایی در شمال که نفرین اصلی آن‌جا رقم می‌خورد. بیست زخم کاری ، تجربه‌ یک رئالیسمِ پُرشتاب، قرار است مخاطب را مجذوب خود کند!
 
در قسمت های قبلی زخم کاری چه اتفاقاتی رخ داد؟
در قسمت دهم زخم کاری شاهد این قضیه بودیم که در پی تاسیس شهرک تجاری تفریحی سمیرا در شمال کشور، وی با کیمیا نقشه جدیدی را در جهت ضربه زدن به مالک طراحی کرده و با کیمیا متحد می شود. از سویی دیگر نیز، مالک و اخوان و مظفری نیز به رومانی و سپس لندن و دوبی می روند تا قراردادهای جدید شرکت را با شرکای خارجی امضا کنند. میثم که به شدت به رفتارها و اقدامات پدرش مشکوک شده است، به تعقیب او پرداخته و مسایل جدیدی را متوجه می شود.
ولی این پایان ماجرا نبود. چرا که در قسمت 11 نیز ماجراهایی دیگری پیش آمد. این  قسمت را شاید بتوان به نوعی خط ترمز مالک و سمیرا دانست چرا که کسی که هنوز به طور کامل مشخص نیست چه کسی بوده است، با جاساز کردن مواد مخدر در چمدان مالک باعث به زندان افتادن میثم در دوبی می شود. این جور که در این قسمت مشخص می شود، می توان عنوان کرد که این کار ها زیر سر منصوره بوده است و سرانجام وی و ناصر نیز از فاز دفاعی خارج شده و به فکر آسیب زدن و به نوعی مقابله به مثل با مالک افتاده اند. اکنون شما را دعوت به تماشای ادامه این داستان در قسمت 12 می کنیم. با کول دانلود همیشه به روز باشید.
 
-شبکه مخفی زنان به زودی در کول دانلود
یکی از جدیدترین سریال هایی که برای پخش در سایت کول دانلود در نظر گرفته شده است، شبکه مخفی زنان می باشد. این سریال که از سال 1399 به نویسندگی محسن قرایی و تهیه کنندگی و کارگردانی افشین هاشمی کلید خورده بود همینک آخرین مراحل خود را جهت انتشار، طی می کند.  
جهت دانلود این سریال به لینک زیر مراجعه کنید:
دانلود سریال شبکه مخفی زنان
 
احمد مهرانفر , حمید فرخ نژاد , سیامک انصاری , شبنم مقدمی , لیلا حاتمی , لیلا زارع , مهدی هاشمی در حالی بازیگران این سریال را تشکیل داده اند که در خلاصه داستان آن آمده است: در ابتدای قرن چهاردهم شمسی، وقتی شاه متوجه جنبش‌ های نوظهور مربوط به حقوق زنان در کشور می‌ شود، ماموریت ویژه‌ای به یکی از اهالی دربار خود می‌ دهد و…
 
 
-سریال جدید خسوف
 
خسوف به تهیه کنندگی همایون اسعدیان، نویسندگی حسین تراب‌ نژاد و کارگردانی مازیار میری نیز به جمع سریال های در حال پخش شبکه نمایش خانگی افزوده خواهد شد.  
جهت دانلود این فیلم بسیار زیبا و دیدنی بر روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود سریال خسوف
 
فعلا جزییات دقیقی از جمله لیست کامل بازیگران این سریال در دست نیست ولی همین قدر می دانیم که حضور امین تارخ , شهره سلطانی و شمسی فضل اللهی قطعی است. همچنین در خلاصه داستان خسوف می خوانیم که امیر بر خلاف قول و قرارهایی که با دختر دایی خود گذاشته است، دل به دختر دیگری می بازد. آشکار شدن این عشق، خانواده امیر را به تکاپو انداخته و…

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سریال زخم کاری سریال خاتون کول دانلود سریال قبله عالم سریال زخم کاری نگار جواهریان جهت دانلود کول دانلود قسمت دوم لینک زیر قسمت 12

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در کنار فصل چهارم مجموعه «زیرخاکی» دو سریال ماه مبارک رمضان شبکه یک سیما بودند.

پخش «نون خ ۵» این شب‌ها به قسمت‌های پایانی خود نزدیک شده است؛ درفصل پنجم این مجموعه تلویزیونی، «نورالدین خان‌زاده» با نقش آفرینی سعید آقاخانی و همولایتی‌هایش این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرده و در فضای جغرافیای متفاوتی از غرب کشور ماجرا‌ها و چالش‌های خود را دنبال می‌کنند. از سوی دیگر مسائلی همچون محیط‌زیست، حفظ گونه‌ای جانوری و گیاهی در حال انقراض، میراث فرهنگی و زیبایی‌های ایران و به ویژه سیستان و بلوچستان نیز مورد توجه سازندگان «نون خ» قرار داشته است.

شب گذشته و در بخشی از قسمت بیستم، در خلال گفتگو‌های شخصیت‌های این سریال اشاره‌ای طنزآمیز به اظهارات مسعود فراستی منتقد جنجالی سینما شد.

فیلم این بخش از سریال را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می‌یابد
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می یابد
  • پیش‌بینی اتمام مرمت پل خاتون تا پایان سال ۱۴۰۳
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال