Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-16@16:58:22 GMT

تعطیلی بورس از ۲۵ تا ۳۰ مرداد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۴۰۲۵

تعطیلی بورس از ۲۵ تا ۳۰ مرداد

ایران اکونومیست- فعالیت بازار سرمایه هم راستا با توقف فعالیت بانک ها از روز دوشنبه ( ۲۵ مرداد ماه) تا روز شنبه ( ۳۰ مرداد ماه ) متوقف خواهد شد.

 براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و در جهت مدیریت خیز پنجم بیماری در کشور از روز دوشنبه تا شنبه هفته آینده تعطیل اعلام شده است.

به گفته علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا این تعطیلی شامل بانک ها، اصناف، ادارات و غیره است و تنها اصناف ضروری در گروه شغلی یک فعال خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس و با توجه به تعطیلی بانک ها در روزهای مذکور بازار سرمایه نیز تعطیل خواهد بود.

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس : بانک ها مشمول تعطیلی « پنجشنبه » می‌شوند

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت تصویب قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بانک‌ها نیز مشمول این قانون می‌شوند.   علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که آیا لایحه اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری در صورت تصویب در مجلس  شامل بانک‌ها نیز می‌شود؟ اظهار کرد: دستگاه‌هایی که مشمول قانون خدمات کشوری و همچنین ماده ۲۹ برنامه ششم هستند، مشمول این لایحه می‌شوند و با توجه به اینکه بانک‌ها از قانون خدمات کشوری پیروی می‌کنند، در صورت تصویب لایحه مذکور در مجلس، بانک‌ها نیز در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.   وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره انتقادات در خصوص تعیین روز پنجشنبه به عنوان  دومین روز تعطیل پایان هفته و ایجاد فاصله میان اقتصاد کشور با دنیا اظهار کرد: این حرف به نوعی درست است و به همین دلیل نیز پیشتر در کمیسیون اجتماعی روز شنبه به عنوان دومین روز تعطیل پیشنهاد شده بود. طبیعی است که با تعطیلی پنجشنبه با عدم سرویس‌دهی دستگاه‌های دولتی روی بخش‌ خصوصی اثرات منفی خواهد گذاشت اما ان شاءالله این تاثیرات با رضایتمندی که ایجاد می‌شود، جبران می‌شود.   به گزارش ایسنا، دستگاه‌های مندرج در قانون خدمات کشوری عبارتند از: کلیه وزارتخانه ها، مؤسسات دولتی، مؤسسات یا  نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت‌های دولتی و کلیه دستگاه هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانک‌ها و بیمه‌های دولتی. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سایه‌روشن ویکند دوروزه بانک‌ها
  • جزییات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها
  • بانک‌ها مشمول تعطیلی «پنجشنبه» می‌شوند
  • بانک‌ها مشمول تعطیلی «پنحشنبه» می‌شوند؟
  • خبر جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها / بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند
  • جزییات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل چه کسانی میشود؟ + جزئیات
  • جزییات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟
  • نماینده مجلس : بانک ها مشمول تعطیلی « پنجشنبه » می‌شوند
  • بانک‌ها مشمول تعطیلی «پنحشنبه» می‌شوند