Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا عباس پاشا ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از تعطیلی ادارات، اصناف و بانک‌های استان تهران از دوشنبه ۲۵ تا شنبه ۳۰ مردادماه خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران در مورد جزئیات تعطیلات عنوان داشت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا کلیه ادارات، اصناف و بانک‌ها به غیر از مشاغل خدمات رسان ضروری از دوشنبه ۲۵ مردادماه تا شنبه ۳۰ مردادماه تعطیل می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس پاشا بیان داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ضروری است و محدودیت‌های تردد طبق اعلام ستاد ملی اعمال می‌شود.

کد خبر 5281041

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران تعطیلی ادارات ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم بوشهر واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا عکس استانها مراسم عزاداری آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف تعطیلی پنج‌شنبه‌ بانک‌ها مشخص شد / مصوبه کاهش ساعت اداری شامل چه افرادی نمی‌شود؟

مهدی یزدان‌پناه در یک برنامه تلویزیونی درباره ساعات کاری بانک‌ها گفت: ساعات یک‌سری استثنا‌هایی دارد؛ مثل مراکز انتظامی، امنیتی، نظامی، بانک‌ها، مراکز درمانی و مراکز حوادث غیرمترقبه.

وی افزود: بانک‌ها پنج‌شنبه‌ها باز هستند؛ حتی با کاهش ساعات کاری ادارات؛ وگرنه شاهد این خواهید بود که پنج‌شنبه‌ها را به لحاظ فعالیت جاری کشور از دست خواهید داد.

منبع: خبرآنلاین

tags # بانک مرکزی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • تکلیف تعطیلی پنج‌شنبه‌ بانک‌ها مشخص شد / مصوبه کاهش ساعت اداری شامل چه افرادی نمی‌شود؟
  • تکلیف تعطیلی پنجشنبه بانک‌ها مشخص شد
  • بانک ها پنج شنبه ها باز هستند
  • بانک‌ها هم مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها می‌شوند؟
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟