Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@04:44:15 GMT

ورودی و خروجی تهران تا ۵ شهریور بسته است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۴۷۲۷

ورودی و خروجی تهران تا ۵ شهریور بسته است

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی فرهادی با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی سراسری تا ۳۰ مرداد و منع تردد تا ۵ شهریور گفت: این مصوبه برای ما لازم‌الاجراست و بر همین اساس هیچ‌گونه مجوزی از فردا صادر نخواهد شد و از مردم عزیز تقاضا داریم برای دریافت مجوز به محل فرمانداری تهران مراجعه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تصمیم مهم و جدی است و هیچ مجوزی صادر نخواهد شد. همچنین مجوزهایی که پیش‌تر صادر شده بودند و مربوط به تاریخ‌های اعلام شده از سوی ستاد کروناست قطعاً باطل و از درجه اعتبار ساقط است.

فرماندار تهران با تاکید بر تعطیلی تمامی اصناف و پاساژها از روز دوشنبه هفته جاری (۲۵ مرداد) تا روز شنبه هفته آینده (۳۰ مرداد) تصریح کرد: اصناف و پاساژها قطعاً تعطیل هستند و هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت. تمامی گروه یک فروشگاه‌ها به جز سوپرمارکت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مواد غذایی) و میوه فروشی‌ها و قصابی‌ها صددرصدی هستند.

فرهادی همچنین از تعطیلی تمامی بانک‌ها و مؤسسات مالی و شرکت‌های تا روز شنبه خبر داد و گفت: بانک‌ها رسماً تا شنبه تعطیل هستند، از مردم عزیز تهران می‌خواهیم به مصوبه اخیر که در اجرای آن جدی هستیم احترام بگذارند و از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه مبادی خروجی و ورودی تهران بسته است و از ورود و خروج هرگونه خودرو به جز موارد گفته شده، جلوگیری خواهد شد.

کد خبر 5281074 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: عیسی فرهادی ستاد ملی مقابله با کرونا تهران ویروس کرونا فرمانداری تهران شورای شهر تهران ویروس کرونا محرم 1400 هلال احمر جمهوری اسلامی ایران واکسن کرونا ماه محرم شهرداری تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش شهر تهران پیش بینی وضعیت هوا وضعیت معابر کیفیت هوای تهران ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس برخی شهرهای جنوب سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد

روابط عمومی فرمانداری زرآباد اعلام کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی و هشدار سطح قرمز هواشناسی، براساس تصمیم ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران شهرستان زرآباد، مدارس این شهرستان امروز (سه شنبه) در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

فعالیت مدارس شهرستان مهرستان نیز غیر حضوری می‌باشد.

مجیب حسنی فرماندار نیکشهر نیز گفت: بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر و با توجه به فعالیت سامانه بارشی در پیش از ظهر روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳، فعالیت مدارس شهرستان نیکشهر در تمامی مقاطع به صورت غیر حضوری اعلام می‌شود.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دلگان نیز اعلام کرد: پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی و مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان مدارس تمامی مقاطع در نوبت صبح و بعدظهر امروز سه شنبه مورخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ بصورت مجازی در بستر شاد برگزار می‌شود.

منبع:ایسنا

tags # سیستان و بلوچستان سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ها دقیقا چه زمانی اجرایی می‌شود؟!
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • پیگیری استاندار کرمان برای بازگشایی ۲ پل در جنوب کرمان
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از شنبه؛ از ۱۶ تا ۴۵ درصد!
  • نامه عجیب خروج ایران از شورای بین المللی موزه ها / امضای مصوبه ‏ای با چشم‌‏های بسته
  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان‌های خاتم و مروست
  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • مدارس برخی شهرهای جنوب سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • مدارس سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه ۲۸ فروردین