Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@00:45:44 GMT

اطلاعات گوشی جدید شیائومی ناخواسته لو رفت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۴۸۳۶

اطلاعات گوشی جدید شیائومی ناخواسته لو رفت

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از منابع فناوری مدتی پیش از رونمایی محصولات جدید جزئیاتی از ویژگی های آن ها را فاش می کنند اما کمتر شرکتی پیدا می شود که تمام اطلاعات محصولاتش را یک باره منتشر کند، کاری که شیائومی برای معرفی گوشی ردمی 10 انجام داد. این شرکت بطور تصادفی مشخصات کامل گوشی ردمی ۱۰ را برای مدت کوتاهی روی وب‌سایتش قرار داد و به نوعی از آن رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این گوشی هوشمند برای مدتی در وب‌سایت شیائومی قرار گرفت پس از آن پست وبلاگ اعلامیه رسمی حذف شد، اما برخی منابع موفق به ذخیره یک عکس فوری شدند. بر اساس جزئیات فاش شده، این گوشی مقرون به صرفه نسبت به Redmi 9 ارتقا قابل توجهی دارد.

به نظر می‌رسد این گوشی ویژگی های مثبتی را از سایر گوشی های برتر شیائومی وام گرفته و در سه رنگ موجود است، دو گزینه مات در رنگ‌های خاکستری کربنی و سفید و یک رنگ آبی براق. 

ردمی 10 با صفحه نمایش 6.5 اینچی تطبیقی ​​90 هرتزی با رزولوشن FHD+ عرضه می‌شود. صفحه به طور خودکار میزان تازه سازی ترجیحی را بر اساس میزان مصرف برای صرفه جویی در باتری یا بهبود عملکرد انتخاب می کند. MediaTek Helio G88 وظایف پردازشی را انجام می دهد که با حداکثر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. گوشی مجهز به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قدرت شارژ 18 واتی است و  یک شارژر 22.5 واتی هم در جعبه موجود است.

در مورد سخت افزار دوربین ، Redmi 10 اولین دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سری اصلی را به ارمغان می آورد. به نظر می رسد این یک پیشرفت قابل توجه نسبت به دوربین 13 مگاپیکسلی در Redmi 9 است که در نور کم مشکل داشت. سه دوربین دیگر شامل یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلیاست. همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسلی از نوع سلفی در جلو وجود دارد. سایر ویژگی های کلیدی شامل بلندگوهای دوگانه ، جک 3.5 میلی متری هدفون، سنسور اثر انگشت در کنار و MIUI 12.5 در جعبه است.

در پست شیائومی اطلاعاتی درباره قیمت ردمی ۱۰ وجود نداشت، اما انتظار داریم قیمت این دستگاه مشابه نسل قبلی‌اش باشد و با قیمت نزدیک به ۲۲۰ دلار از راه برسد. این گوشی در نسخه‌های مختلف روانه بازار می‌شود که شامل ۴/۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می‌شود.

شیائومی احتمالا می‌خواهد این گوشی هوشمند را ۲۷ مرداد ماه روانه بازار کند، بنابراین شاید معرفی رسمی این دستگاه هم در همین تاریخ صورت بگیرد، به نظر می رسد در حال حاضر تنها چیزی که ما از آن اطلاعی نداریم، قیمت ردمی ۱۰ است.

بیشتر بخوانید

شارژ سریع ۲۰۰ وات شیائومی سال آینده تولید انبوه می‌ شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیائومی ردمی رونمایی ردمی 10

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سیاست ما در وزارت ارتباطات این است که اولویت اپراتورها توسعه شبکه باشد. اگر اپراتورهای تلفن همراه پولی دارند باید نخست به این بخش (توسعه شبکه) اختصاص دهند.

وی افزود: من نه خریدارم نه فروشنده که بخواهم خرید دیجی‌کالا از سوی همراه اول را تأیید یا تکذیب کنم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با بیان اینکه سال گذشته در تعامل وزارت علوم با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پنجره واحد برای دانشگاه‌ها راه‌اندازی شد که تا کنون بیش از ۲۶۰ دانشگاه عضو آن شده‌اند، اظهار کرد: این اقدام مشترک در ارزیابی اتحادیه بین‌المللی مخابرات به عنوان یکی از طرح‌های برتر انتخاب شد که مایه خوشحالی و افتخار است.

زارع پور تاکید کرد: انشاءلله امسال مانند سال گذشته مسیر هوشمندسازی دولت را دنبال خواهیم کرد؛ در حال حاضر ۷۰ درصد خدمات دولت از طریق پنجره هوشمند دولت به مردم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه ماهواره‌های متعددی در ساخت داریم و ماهواره‌هایی آماده پرتاب داریم، گفت: سعی می‌کنیم ماهواره‌های سنجشی متعددی را داشته باشیم، یعنی چند ماهواره تصویربرداری در فضای کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13
  • بخشی از مشخصات شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو فاش شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۲۷ فروردین)
  • گوشی وان‌پلاس Nord CE 4 به صورت جهانی عرضه شد