Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در پی اظهارات اخیر علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران تصاویر مکاتبات وی به‌عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حسن روحانی رئیس دولت دوازدهم در تاریخ 20 اردیبهشت سال 1399 را منتشر کرد. 

وی در این توییت خاطرنشان کرده است: اینها تصاویر مکاتبات آقای زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به آقای روحانی در تاریخ  20 اردیبهشت 1399 است که رئیس جمهور هم از اعتبارات کرونا بذل و بخشش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی افزوده است: ‏آقای زالی ! شما که آن روزها برای رئیس جمهورِ «مدظله العالی» از اینجور نامه ها میزدی و با رانت دختر خانم جناب رئیس جمهور ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات کرونا را صرف خریداری یک مکان به اصطلاح علمی ِ غیر ضروری کردی، نمی دانستی خرید واکسن مهمتر از دلبری کردن برای رئیس دولت است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرده است: ‏چه شده که حالا لب باز کرده ای ؟ چرا حالا که مردم داغدار جان به لب شده اند و خیالت از جابجایی دولت راحت شد، هفت تیر کش شده ای!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زالی علیرضا نظری نماینده مردم خمین بذل و بخشش روحانی دختر روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس اطلاع رسانی دولت به روحانی: با مردم صادق باشید

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در واکنش به اظهارات تازه منتشر شده حسن روحانی درخصوص ماجرای گران شدن بنزین در سال ۹۸، از او خواست با مردم صادق باشد و تاریخ را درست روایت کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت به اظهارات تازه منتشر شده حسن روحانی رئیس جمهور سابق درخصوص ماجرای گران شدن بنزین در سال 98 واکنش نشان داد و از او خواست با مردم صادق باشد و تاریخ را درست روایت کند.

اظهارات حسن روحانی ظاهراً در جلسه‌ای در اواخر بهمن سال گذشته گفته شده و در سالنامه نوروزی روزنامه اعتماد منتشر شده است.

روحانی در این اظهارات به تشریح ماجرای گران شدن بنزین در سال 98 پرداخته و در خصوص ماجرای مطلع شدن خودش در روز شنبه (فردای گران شدن بنزین) گفته است:

"...یک روز به آقای رحمانی فضلی گفتم ما که افزایش قیمت بنزین را تصویب کرده‌ایم، سران سه قوه هم امضا کرده‌اند منتها زمانش دیگر با شما، چون ما هر زمانی می‌گوییم شما می‌گویید مناسب نیست، خودتان بروید هر شب جمعه‌ای که می‌توانید و مناسب است، در این هفته یا هفته‌های آینده اجرا کنید، منتها ظرف سه، چهار هفته آینده این کار انجام شود، دیگر هم لازم نیست زمان آن را با من چک کنید، خودتان بروید و اجرا کنید.

...24 آبان 98 اولین شب جمعه بعد از آن صحبت بود، فکر نمی‌کردم که آن هفته بخواهند اجرا کنند. گفتم اگر بخواهند اجرا کنند لااقل به من زنگ می‌زنند و اطلاع می‌دهند. کسی هم به من تلفنی خبر نداد.

... صبح که بیدار شدم نماز صبح بخوانم دیدم زیرنویس کرده که بنزین دیشب گران شده است. برای من عجیب نبود چون اختیار داده بودم به شورای امنیت کشور. برایم این عجیب بود که چرا شب به من نگفتند. پس اینکه من می‌گویم صبح متوجه شدم، راست و دقیق است.

... واقعیت این است که من صبح جمعه مطلع شدم. اصل تصمیم، مصوبه سران سه قوه بود و تصمیم را گرفته بودیم. منتها در اینکه آن شب جمعه شود یا شب جمعه بعد، در اختیار شورای امنیت کشور بود. آن‌ها می‌توانستند آن را بیندازند به هفته بعد، چون به آن‌ها اختیار داده بودم. صبح ساعت 5 من فهمیدم بنزین گران شده است."

روحانی در بخش دیگری از اظهاراتش که با واکنش رئیس شورای اطلاع رسانی دولت مواجه شده، گفته است:

"...در 98 وقتی بنزین گران شد اولین کسی که توئیت زد و مخالفت کرد، آقای رئیسی، رئیس قوه قضائیه بود که نامه سران قوا را با خط خودش امضا کرده بود! آقای تاجگردون، نماینده مجلس هم که عضو جلسه اقتصادی سه قوه بود جمعه شب مردم را به راهپیمایی دعوت کرد. عده‌ای از قم جمعه شب اطلاعیه دادند که مردم! شما چرا ساکت نشسته‌اید؟ برخی نمایندگان مجلس اعلام کردند که ما طرح سه‌فوریتی می‌دهیم و قیمت بنزین را برمی‌گردانیم! خب رئیس مجلس امضا کرده بود، رئیس قوه قضائیه هم امضا کرده بود."

سپهر خلجی در واکنش به این اظهارات در رشته ئوتیتی در شبکه ایکس نوشته است:

"لطفاً با مردم صادق باشید و تاریخ را درست روایت کنید! در 8 سال که با مردم صداقت نداشتید و نتیجه آن سقوط محبوبیت دولت به 7 درصد در پایان دوره ریاست‌جمهوری‌ شد اما حداقل امروز تمرین کنید که با مردم صادق باشید!

هم وزیر کشور وقت و هم معاون وی بارها گفتند که از زمان دقیق اجرای گرانی بنزین خبر داشتید و معلوم نیست چرا حتی سخنان منصوبان خود را رد می‌کنید! در جلسه مورد اشاره هم اولاً گرانی بنزین قبلاً در دولتتان تصویب شده بود و صرفا در یکی از جلسات هماهنگی سران قوا از جنبه اطلاع‌رسانی مطرح شد و نه از جنبه تصویب.

ثانیاً تنها نحوه هزینه کردِ درآمدهای ناشی از افزایش قیمت بنزین در جلسه سران تصویب می‌شود نه زمان و چگونگی اجرای آن! در همان جلسه و پس از آن به‌صورت مکتوب،آقای رییسی پیش‌شرط افزایش قیمت بنزین را صحبت با مردم و اقناع عمومی برای پذیرش ضرورت‌های این کار مطرح کردند نه اجرای یک شبه و غافلگیر کردن مردم! طوری مردم را غافلگیر کردید که خودتان هم صبح جمعه فهمیدید! همین دروغگویی‌هاست که باعث رد صلاحیت می‌شه!

البته آقای رییسی در هنگامه مسئولیت به توصیه خودش عمل کرد. در سال 1401 برای حذف رانتی 4200 با مردم صحبت کرد و افکار عمومی را جریان گذاشت و اقدامات جبرانی دولت را برای مردم تشریح کرد. بعد طرح بدون تنش اجرا شد."

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش دولت به اظهارات روحانی درباره گران‌شدن بنزین در سال ۹۸
  • واکنش رئیس اطلاع رسانی دولت به روحانی: با مردم صادق باشید
  • جاده پلدختر معمولان خرم‌آباد نیازمند توجه فوری و بسیار جدی دولت است
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی‌حجابی
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • نماینده کهنوج: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق تاریخی خواهد بود/ مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند
  • واکنش‌های ادامه دار به اظهارات علی مطهری درباره عید نوروز
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند