Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@09:54:46 GMT

جزییات تعطیلی ۶ روزه بانک‌ها

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۵۷۵۱

جزییات تعطیلی ۶ روزه بانک‌ها

دبیر کل کانون بانک‌های دولتی و نیمه دولتی از تعطیلی بانک‌ها و موسسه‌های مالی و اعتباری از دوشنبه (۲۵ مرداد) تا روز شنبه (۳۰ مرداد) پیرو دستورالعمل ستاد ملی کرونا خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «علیرضا قیطاسی» اعلام کرد: بانک‌ها و موسسه‌های مالی و اعتباری براساس تصمیم ستاد ملی کرونا از دوشنبه (۲۵ مرداد) تا روز شنبه (۳۰ مرداد ۱۴۰۰) تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد:، اما بانک‌ها برحسب ضرورت و صلاحدید و تصمیم مدیران عامل بانک‌ها باجه‌های کشیک در شعب مرکزی شهرستان‌ها را در سطح کشور برای رفع نیاز‌های غیرضروری پیش بینی خواهند کرد که از طریق سایت بانک‌ها اطلاع رسانی لازم انجام می‌شود.

دبیر کل کانون بانک‌های دولتی و نیمه دولتی تاکید کرد: همچنین برقراری سامانه‌های ساتنا و پایا برعهده بانک مرکزی است که هنوز هماهنگی در این زمینه انجام نشده و تا این لحظه تغییری در عملکرد این سامانه‌ها اعلام نشده است.

گفتنی است، با توجه به وضعیت بحرانی کشور در زمینه کرونا، محدودیت‌های جدید کرونایی در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا وضع شد. براین اساس همه اصناف و بانک‌ها و مشاغل دولتی به جز اصناف ضروری از روز دوشنبه ۲۵ مردادماه تا روز شنبه ۳۰ مرداد ماه تعطیل شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ستاد کرونا بانک های دولتی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، از امروز (چهارشنبه) تا شنبه هفته آینده، به استثنای وزش باد در ساعاتی از امروز، پدیده قابل توجه دیگری برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز یکشنبه تا پایان هفته جو منطقه را تحت تأثیر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه یاد شده که در روزهای یکشنبه و دوشنبه سبب بارش‌هایی، غالباً به صورت رگبارهای موقت و پراکنده بهاری خواهد شد.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه تقویت شده ضمن کاهش نسبی دمای هوا، به تدریج شرایط را برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم خواهد کرد.

به گفته زورآوند دمای هوای روزانه که تا روز شنبه، با روندی آرام افزایش می‌یابد؛ در روزهای یکشنبه و دوشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت.

کد خبر 6087819

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • آخرین جمع‌بندی کمیسیون اجتماعی برای توافق یک تعطیلی پربحث
  • آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی؛ توافق برای تعطیلی شنبه‌ها
  • (ویدئو) نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز شنبه برای کل کشور یکسان است اما پنج شنبه فقط برای برخی شرکت ها اعمال می شود
  • آل اسحاق: افزایش تعطیلی‌ها در کشور مخالف تحقق شعار سال است
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟