Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهر: چوبینه گفت: از ابتدای ورود کرونا همکاری های لازم را در زمینه درمان انجام داده و تمام امکانات شرکت شهر سالم را در اختیار ستاد کرونا و بهداشت تهران قرار دادیم و لاین ویژه خدمات بیماران کرونایی را از سایر بیماران جدا کردیم.
به گزارش خبرنگار شهر، حمید چوبینه، مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در حاشیه آیین افتتاح طرح واکسیناسون کرونا- شنبه 23 مرداد 1400- در جمع خبرنگاران گفت: این مرکز واکسیناسیون با حمایت دانشگاه علوم پزشکی تهران که امکانات واکسن را تهیه و امکانات سخت افزاری که شرکت شهر سالم شهرداری تهران فراهم کرد، راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: این مرکز دارای 20 ایستگاه است که هر ایستگاه روزانه 1000 نفر و در مجموع 2 هزار نفر از کارکنان شهرداری و همچنین شهروندان تهرانی را واکسینه می کند.
او با بیان اینکه هم در حوزه بهداشتی و هم در زمینه ایمن سازی شهروندان تهرانی با دانشگاه علوم پزشکی تهران همکاری داریم، افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و واکسینه کردن بهنگام شهروندان مهمترین نکته در این روزهای دشوار است. از ابتدای ورود کرونا همکاری های لازم را در زمینه درمان انجام داده و تمام امکانات شرکت شهر سالم را در اختیار ستاد کرونا و بهداشت تهران قرار دادیم و لاین ویژه خدمات بیماران کرونایی را از سایر بیماران جدا کردیم.
مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران عنوان کرد: در دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز خدمات تزریق سرپایی رمدیسیور را به عنوان پشتیبان بیمارستان های تهران انجام دادیم. امیدواریم بتوانیم با تعطیلاتی که در نظر گرفته شده بار بیماری را به حداقل برسانیم.
به گزارش خبرنگار شهر، پیمان پورنصر ، شهردار منطقه 16 نیز در این مراسم گفت: این مرکز با دستور سرپرست شهرداری تهران و همکاری شرکت شهر سالم در منطقه 16 فعالیت خود را شروع کرده است.
او مکان این مرکز را ضلع شمال غربی بزرگراه بعثت در کنار بوستان بعثت عنوان کرد و افزود: اقدامات و هماهنگی های لازم در چند روز گذشته برای راه اندازی انجام شد. در منطقه 16 این مرکز در دوبخش به شهروندان و کارکنان شهرداری تهران خدمات لازم برای واکسیناسیون را ارائه می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران شرکت شهر سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد راه قزوین به رشت گذرگاهی پرتردد، اما بدون امکانات + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین،  ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم و ضروری خدمات رفاهی در حاشیه راه ها یكی از بدیهی ترین مسایل در زمینه حمل و نقل است كه به طور معمول هنگام احداث راه ها و جاده های اصلی و حتی فرعی برای آن از قبل جانمایی های لازم صورت می گیرد.
احداث آزادراه و بزرگراه ها طی سه دهه گذشته در كشور از رشد و پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده تا جایی كه انجام این مهم در بسیاری از مناطق كشور باعث شده تا ضمن كاهش بار ترافیكی و ایمنی راه ها، دسترسی مسافران به مقصدهای مورد نظر با سهولت بیشتری انجام پذیرد.
بدون تردید بهره برداری از آزادراه قزوین - رشت در سال 88 كه امروز نیز یكی از پرترافیك ترین راه های ارتباطی كشور محسوب می شود اگرچه توانست یكی از آرزوهای دیرینه مردم استان های قزوین و گیلان را به تحقق برساند اما امروز مسافران عبوركننده از این مسیر با مشكلاتی دست به گریبان هستند که فقدان جایگاه سوخت در این آزادراه پرترافیك از جمله ی آن هاست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزاد راه قزوین به رشت گذرگاهی پرتردد، اما بدون امکانات + فیلم
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • چاره اندیشی شهرداری پایتخت برای سفید بالک ها
  • سفید بالک ها با بهار به تهران می آیند؟ | اقدامات شهرداری تهران برای جلوگیری از این پدیده
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • دستور شهرداری به بوستان‌ها درباره سفید بالک‌ها
  • ابلاغ دستورات شهرداری به سازمان بوستان‌ها برای جلوگیری از طغیان سفید بالک ها در پایتخت
  • تمام ظرفیت‌های دانشگاهی را در اختیار جبهه مقاومت قرار خواهیم داد
  • ۲۵ درصد سهم سلامت مردم در اختیار وزارت بهداشت است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق