Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیر کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: متأسفانه در حال حاضر در بحرانی‌تر وضعیت موجود نسبت به ۱۸ ماه گذشته از نظر شیوع بیماری کرونا به لحاظ موارد ابتلا و فوتی روبه‌رو هستیم.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته(شنبه، ۲۳ مردادماه) با مرگ ۱۱ نفر تقریبا هر دو ساعت یک هم‌استانی را با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا از دست داده‌ایم که این میانگین نسبت به روزهای گذشته بیش از پنج برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: شرایط روز به روز نگران‌کننده می‌شود در همین راستا ستاد ملی کرونا روز گذشته تصمیم گرفت به مدت ۶ روز تا شنبه هفته آینده تعطیلی اعلام کنند تا با کاهش تردد‌ها موارد ابتلا را کاهش دهند.

وی اضافه کرد: این تعطیلی به معنای برنامه‌ریزی برای مسافرت نیست باید از دورهمی‌ها، مسافرت‌ها، ترددهای بین و داخل شهری پرهیز شود.

وی در خصوص تعطیلی مشاغل، اضافه کرد: یک‌سری مشاغل نقش تعیین کننده‌ای در ایجاد ازدحام و تجمع‌پذیری دارند همانند تالارها، استخرها، باشگاه‌های بدنسازی، نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی و... باید در شرایط قرمز و نارنجی کرونایی فعالیتی نداشته باشند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه سلامت مرگ دانشگاه علوم پزشکی امیر کرمی تعطیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در شبانه روز گذشته این پنج خبربیشترین تعداد بازدید را در میان خبرهای  خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.

 

قطعی برق در ارومیه عید دیدنی روزانه مدیرکل زندان‌ها و دادستان مرکز آذربایجان‌غربی از خانواده زندانیان اطلاعیه قطعی برق بازدید و پایش عوامل خسارت زای گیاهی مزارع چنقرالوی پل ارومیه بازدید نوروزی بیش از ۲۸ هزار نفر از سد‌های گردشگرپذیر آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • تعطیلی سینما‌های کرمانشاه همزمان با لیالی‌قدر
  • مراجعه ۵۵۵ بیمار حادثه ترومایی به مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان استان فارس
  • برنامه تعطیلی سینماهای کرمانشاه در شب های قدر
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • خدمت رسانی شبانه روزی ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور
  • خدمت‌رسانی به ۱۰ هزار بیمار در بیمارستان‌های فارس
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد
  • خدمت رسانی به بیش از ۱۰ هزار بیمار در مراکز درمانی فارس
  • پیش بینی افزایش دمای هوای خوزستان