Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:48:02 GMT

مروری بر چند خبر ورزشی قزوین در ۲۴ مرداد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۹۵۰۸

مروری بر چند خبر ورزشی قزوین در ۲۴ مرداد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و در بازی‌های هفته سوم، تیم فوتسال کراپ الوند در بازی خانگی میزبان فولاد زرند ایرانیان است.

این بازی امشب ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام شهر الوند برگزار می‌شود.

شاگردان اصغری مقدم از دو بازی گذشته خود ۴ امتیاز کسب کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصراف تیم شهرداری از لیگ برتر والیبال

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با انصراف تیم‌های شهرداری قزوین و خاتم اردکان با حضور ۱۴ تیم برگزار می‌شود.

با کناره گیری شهرداری قزوین از حضور در لیگ برتر والیبال، نماینده استان به لیگ یک سقوط کرد.

این سریال تکراری تیم داری در والیبال استان قزوین هر چند وقت یک بار با ظهور یک حامی مالی تیم در لیگ برتر حاضر می‌شود و با کناره گیری تا چند سال قزوین در لیگ برتر نماینده‌ای ندارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی مسابقات ورزشی انجمن های ورزشی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب استقلال و شمس‌آذر در بازی امروز

۱۱ بازیکن اصلی استقلال برای دیدار برابر شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر مشخص شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم استقلال از ساعت 18 امروز (جمعه) در هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. جواد نکونام سرمربی استقلال ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

مهمترین نکته در این بین بازگشت صالح حردانی به ترکیب استقلال است. او با رهایی از بند مصدومیت از بازی امروز فرصت همراهی آبی‌پوشان را پیدا کرده است.

همچنین علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، امیرمحمد نسایی، امیرمسعود سرآبادانی، محمد پاپی، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده، علی آزادمنش و عیسی مرادی برای شمس آذر به میدان می‌روند. این دیدار با قضاوت وحید کاظمی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استقلال ۳-۲ شمس‌آذر قزوین (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • اعلام ترکیب استقلال و شمس‌آذر در بازی امروز
  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • مروری بر گل ها و مهارت های برتر رونالدو نازاریو در اینتر / فیلم
  • چند خبر ورزشی
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!