Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:37:58 GMT

جزئیات تعرفه های ۱۴۰۰ اعضای سازمان نظام روان شناسی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۰۸۸۷

جزئیات تعرفه های ۱۴۰۰ اعضای سازمان نظام روان شناسی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حاتمی رئیس سازمان نظام روان شناسی صبح امروز در نشست خبری صبح امروز با خبرنگاران به تشریح مواردی چون تعرفه های تصویبی هیات دولت، بیمه های کاری و تکمیلی، سلامت روان در دوران کرونا و پساکرونا، واکسیناسیون اعضای انجمن پرداخت.

وی با تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان گفت: بعد از ۱۸ سال تعرفه های سازمان نظام روانشناسی توسط هیات دولت تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سال ۹۸ بر اساس قانون شورای مرکزی سازمان باید این سازمان تعرفه ها را به هیات دولت پیشنهاد دهد. ما فقط پیشنهاد دهنده هستیم و در نهایت در کمیسیون اقتصاد و اجتماعی تصویب شد. در شورای عالی بیمه سلامت هم تصویب شد و در تاریخ ۶ تیرماه تصویب شد. برای ۴۵ دقیقه خدمات فردی با کارشناسی ارشد ۱۳۰ هزارتومان و برای دکترا ۱۸۷ هزار تومان است.

حاتمی گفت: این تعرفه ها تعرفه معیار است چون در قانون آمده است.

تکمیل می شود....

کد خبر 5281508 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد حاتمی سازمان نظام روانشناسی ویروس کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا سازمان غذا و دارو واکسیناسیون ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسن تست کرونا محدودیت های کرونایی کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی تهران سرطان تصویب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز هیات وزیران با توجه به اینکه رییس‌جمهور در سفر سریلانکا است، به ریاست معاون اول رییس‌جمهور و با حضور وزرا تشکیل شد.

وی با اشاره به مباحث اجرایی و موضوعات جاری مورد بحث و مصوبات در جلسه هیات دولت افزود: به منظور نظارت موثرتر بر بازار قانون، تعزیرات حکومتی لایحه اصلاحیه ارایه کرده بود که در کمیسیون حقوقی دولت مفصل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بهادری جهرمی ادامه داد: امروز هیات وزیران با قید دو فوریت با این لایحه موافقت کرد تا برای مجلس شورای اسلامی ارسال شود و به فرایندهای رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی سرعت داده شود؛ هم بتواند ضمانت اجرایی محکومیت‌ها و مجازات‌های سازمان تعزیرات حکومتی را تقویت کند و هم نظارت مؤثرتری داشته باشد و هم اینکه احیاناً گرانفروشی و احتکار که از موارد تخلفات و جرایم تعزیرات است، مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087510

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • رای منفی مجلس به بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵
  • مجلس با بررسی «طرح نظام قانون‌گذاری» طبق اصل ۸۵ مخالفت کرد