Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@03:57:13 GMT

شمار جان باختگان سیل ترکیه به ۵۸ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۱۱۵۳

شمار جان باختگان سیل ترکیه به ۵۸ نفر رسید

آمار جان باختگان سیل در استانهای شمالی ترکیه به ۵۸ نفر رسید. جستجو برای یافتن مفقودشدگان نیز همچنان ادامه دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شمار جانباختگان سیل هفته گذشته در استانهای شمالی ترکیه به 58 نفر رسیده و عملیات همچنان برای یافتن مفقود شدگان ادامه دارد.

بر اساس گزارش مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه(آفاد) ترکیه، در استان کاستامونو 48 نفر، در سینوپ 9 نفر و در بارتین یک نفر جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 نفر از شهروندان نیز در بیمارستان تحت مداوا قرار دارند.

سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه نیز اعلام کرده بود که برای 77 نفر خبر مفقودی ذکر شده و در حال جستجوی این افراد هستیم.

روز چهارشنبه هفته گذشته بر اثر شدت بارش در استانهای شمالی ترکیه، در 3 استان کاستامونو، سینوپ و بارتین سیل به راه افتاد که خسارات فراوانی را به این مناطق وارد کرده است.

عملیات جستجوی مفقود شدگان، نجات محاصره شدگان و آوار برداری از خانه ها، اماکن و پل های تخریب شده از ساعات اولیه پس از سیل آغاز شده و همچنان ادامه دارد. 

سیل مهیب ترکیه و درس‌هایی برای عبرت ماتلفات سیل در استانهای شمالی ترکیه به 38 نفر رسید

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه ترکیه استانهای شمالی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین سن فوت‌شدگان در سال ۱۴۰۲

به گزارش «ابناک» به نقل از تسنیم، بر اساس گزارش‌های آماری مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال میزان نرخ خام فوت کل کشور در سال ۱۴۰۲ برابر با ۵.۳ در هزار نفر جمعیت بوده است که استان گیلان با نرخ ۷.۴ در هزار نفر جمعیت بیشترین نرخ فوت و استان کهگیلویه و بویراحمد با نرخ ۳.۹ در هزار نفر جمعیت کمترین نرخ فوت را در بین استان‌ها داشته‌اند.

بر اساس این گزارش، بیشترین تعداد فوت‌شدگان مربوط به گروه سنی ۸۹-۸۵ سال است، به طوری که ۹.۹ درصد از کل فوت‌شدگان مرد و ۱۲.۵ درصد از کل فوت‌شدگان زن مربوط به این گروه سنی بوده‌اند.

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۷۹۷ نفر رسید
  • تویوتا لندکروزر ۳۰۰: قیمت نجومی، ایرادهای باورنکردنی
  • میانگین سن فوت‌شدگان در سال ۱۴۰۲
  • ۶۶.۲ سال میانگین سن فوت‌شدگان در سال ۱۴۰۲
  • میانگین سن فوتی‌های کشور چند سال است؟
  • ببینید | حادثه مرگبار تله‌کابین در ترکیه؛ ده‌ها نفر همچنان بین زمین و آسمان گرفتارند!
  • ایستگاه بعدی سرزمین موعود صهیونیست‌ ها کجاست؟
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۶۸۶ نفر رسید
  • توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت در استانهای سه گانه خراسان ادامه دارد
  • استاندار خراسان رضوی: استانهای شرقی کشور به عقب‌ماندگی در زیرساختها دچار هستند