Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:04:28 GMT

تسریع واردات واکسن از سوی هلال‌احمر

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۱۱۸۱

تسریع واردات واکسن از سوی هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری مهر؛ کریم همتی، رئیس جمعیت هلال‌احمر از واردات دومین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی این جمعیت در یک هفته گذشته به کشور خبر داد و گفت: با واردات چهاردهمین محموله واکسن به کشور، هلال‌احمر هم تمام توان خود را برای تسریع در روند واکسیناسیون عمومی به کار گرفته و این روند ادامه دارد.

همتی چگونگی واردات واکسن به کشور را توسط جمعیت هلال احمر تشریح کرد و گفت: این جمعیت به دلیل ماهیت بین المللی‌اش که عضوی از نهضت صلیب سرخ و هلال احمر به حساب می‌آید توانسته با کمک صلیب سرخ چین و حمایت دستگاه‌های مسئول در کشور، نسبت به عقد قرارداد و همچنین تعهدِ انجام قرارداد با شرکت تولید کننده برای تهیه‌ی واکسن کرونا اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: واردات واکسن از چین به ایران همچون گذشته توسط هلال‌احمر انجام و محموله دریافتی در فرودگاه امام خمینی (ره) در آخرین گام به نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحویل داده می‌شود.

همتی با اعلام اینکه واردات واکسن از سوی هلال‌احمر همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: در یک هفته گذشته دو محموله واکسن و در مجموع تاکنون ۱۴ محموله شامل ۱۵ میلیون و ۹۶۰ هزار دُز واکسن کرونا توسط ۱۶ پرواز به کشور منتقل شده است.

رئیس هلال‌احمر با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر «تأمین واکسن به هر شکل ممکن در کشور» افزود: جمعیت هلال‌احمر بنا بر رسالت خود و با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری، در شرایط سخت بیماری کرونا در کنار مردم و کادر درمان ایستاده و تا واکسیناسیون کامل جامعه، واردات واکسن را ادامه خواهد داد.

کد خبر 5281585

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کریم همتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسن کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا سازمان غذا و دارو واکسیناسیون ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تست کرونا واکسن دانشگاه علوم پزشکی تهران سرطان بهرام عین اللهی داروخانه واردات واکسن هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر از حادثه برخورد دو دستگاه پراید در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در اثر این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومین توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و ۴ نفر هم توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

محبان بیان کرد: متأسفانه در این حادثه ۱ نفر جان خود را از دست داد که پیکر وی پس از رهاسازی بوسیله ست هیدرولیک، به عوامل انتظامی تحویل شد.

کد خبر 6088124

دیگر خبرها

  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت