Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم عزیزی با اشاره به بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی در مجلس، گفت: در بررسی صلاحیت وزرا، آنچه برای نمایندگان مهم است کارآمدی، سوابق روشن، برنامه‌های آنها برای مدیریت وزارتخانه متبوع، تخصص و روحیه جهادی و انقلابی وزرا است.

وی در همین رابطه و در خصوص نحوه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی اظهار داشت: پس از معرفی وزرا نمایندگان در همان ساعات اولیه با بسیاری از وزرای معرفی شده جلساتی را داشتند تا ضمن آشنایی با برنامه‌های آنان، به بررسی صلاحیت‌های تخصصی و عمومی آنها بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: برنامه‌های وزرا به نمایندگان ارائه شده و این هفته نمایندگان نیز در کمیسیون‌های تخصصی خود به بررسی این برنامه‌ها خواهند پرداخت.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای مجلس کارآمدی وزرا مهم می‌باشد، افزود: نمایندگان مجلس به دنبال بهبود فضای مدیریتی کشور هستند و در این راه قطعاً به وزرایی رأی خواهند داد که بتوانند در این راستا نقشی مهم ایفا کنند.

عزیزی تاکید کرد: به هر حال یک وزیر مسؤول یک وزارتخانه است و در کل کشور مدیران بسیاری از طریق وی منصوب می‌شوند و این انتصاب‌ها اگر با انتخاب افراد کارآمد، شایسته و پاکدست همراه شود، در حل مشکلات مدیریتی کشور نقش بسزایی دارد لذا نمایندگان با حساسیت ویژه و به دور از حواشی، این مساله را دنبال می‌کنند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شخصی که وزیر می‌شود باید ضمن کارآمدی و تمام صلاحیت‌ها، نیازهای به روز مردم را نیز درک کند و بداند در شرایط فعلی چه تصمیماتی را باید برای بهبود معیشت مردم و اقتصاد کشور اتخاذ کند.

عزیزی از ارتباطاتی با برخی نخبگان و مشورت و رایزنی با آنها گفت و افزود: برای یک انتخاب شایسته و اصلح از نظر آنها نیز استفاده شده است و اگر کسی نیز مطلبی در این راستا دارد می‌تواند از طریق دفاتر نمایندگان منتقل کند.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان نیز گفت: با توجه به شرایط کشور انتخاب وزرای کارآمد برای تمام وزارتخانه‌ها از حساسیت ویژه ای برخوردار است و برای برخی از وزارتخانه‌ها نیز بیشتر، لذا تمام سعی نمایندگان به عنوان وکلای مردم در خانه ملت این است که این انتخاب بهترین باشد و آنچه برای نمایندگان مهم است کارآمدی، تخصص، برنامه‌های آنها، روحیه جهادی و انقلابی و انگیزه یک وزیر برای حل مشکلات کشور است.

کد خبر 5281604

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم عزیزی مجلس شورای اسلامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا عکس استانها مراسم عزاداری گرگان هیئت مذهبی واکسیناسیون خطبه های نماز جمعه برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال نخست وزیر پاکستان از وزرا و هیات همراه رئیس جمهور

دریافت 24 MB کد خبر 6085145

دیگر خبرها

  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • روز جهانی کتاب World Book Day + پوستر و شعار ۲۰۲۴
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • استقبال نخست وزیر پاکستان از وزرا و هیات همراه رئیس جمهور
  • بادامچیان: در انتخاب رئیس مجلس دوازدهم دخالتی نمی‌کنیم/فراکسیون موتلفه در مجلس تشکیل می‌شود
  • انتقاد شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ چرا صدای مجلس بلند نمی‌شود
  • باهنر: اغلب نمایندگان مجلس و دولتمردان می‌خواهند مشکلات را با مسائل عاطفی حل کنند
  • انتقاد صریح شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ این همه قیمت دلار و سکه بالا رفته اما صدای از مجلس بلند نمی‌شود /مجلس بعدی لایحه حجاب را یکبار دیگر مرور کند
  • هشدار زودهنگام باهنر به نمایندگان مجلس دوازدهم 
  • طرح پرسش‌هایی از نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس توسط دانشجویان دانشگاه تهران