Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:48:25 GMT

دنیزلی: برنده بازی شدیم اما ناراحت هستیم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۱۷۱۳

دنیزلی: برنده بازی شدیم اما ناراحت هستیم

مصطفی دنیزلی می‌گوید که باتوجه به شرایط سیل ترکیه، پیروزی تیمش خوشحالی تلخی را برایشان داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، آلتای اسپور در اولین هفته سوپرلیگ ترکیه موفق شد کایسری اسپور را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد تا تیم مصطفی دنیزلی با حضور محمد نادری، شروع خوبی را در سطح اول لیگ ترکیه رقم بزند.

 

دنیزلی پس از پایان این مسابقه با اشاره به اتفاقات سیل ترکیه گفت: «ما به خاطر شرایطی که کشورمان تجربه می‌کند، خوشحالی تلخی را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلتای پس از مدت‌ها در لیگ ترکیه شرکت کرد و نتیجه خوبی گرفتیم. همه بازیکنان هم در شرایط آمادگی بالا قرار داشتند.»

 

سرمربی باتجربه ترک تبار در مورد نتیجه بازی اظهار داشت: «این بازی بسیار خوبی برای ما بود. البته نتیجه آن می‌توانست متفاوت باشد اما در نهایت ما با اختلاف گل چشمگیر برنده بازی شدیم. بازیکنان حتی در صورت اشتباه هم درصدد جبران بودند.»

 

مصطفی دنیزلی که در چهار سال گذشته نتایج درخشانی را کسب نکرده بود، این فصل با آلتای اسپور امیدوار است سهمیه اروپا کسب کند.

مصطفی دنیزلی ترکیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مصطفی دنیزلی ترکیه مصطفی دنیزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند و پس از تغییر سرمربی و حضور بوراک ایلماز روند خوبی را طی کرده بود، در 6 مسابقه اخیرش موفق به کسب پیروزی نشده و دو تساوی و چهار شکست داشته که غیبت بازیکنان ایرانی در این نتایج بی‌تاثیر نبوده است.

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 10 بازی انجام داده، در چهار ماه گذشته به دلیل همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و مصدومیت نتوانسته به میدان برود که این روند همچنان ادامه دارد.

حسینی آخرین بازی خود را در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل هنگ‌کنگ انجام داد و پس از آن در تمام رقابت‌های تیم ملی و کایسری اسپور که غیبتش در روند ضعیف باشگاهی او مؤثر بوده است.

علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور نیز که فصل بهتری نسبت به همیشه سپری کرده، در دو هفته گذشته مقابل ترابزون اسپور و آدانا دمیراسپور که یک تساوی و یک شکست داشتند، حضور نداشته و مصدومیت از ناحیه فتق دیسک کمر موجب شده تا دور از لیست قرار بگیرد.

تیم کایسری اسپور در حال حاضر 37 امتیازی و تیم چهاردهم جدول سوپر لیگ ترکیه است که فاصله چهار امتیازی با منطقه سقوط دارد، ولی می‌تواند با بازگشت بازیکنان ایرانی خود به شرایط خوبی برگردد و از پایین جدول فاصله بگیرد.

دیگر خبرها

  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!