Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علیرضا جاوید سرپرست شهرداری تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره انتصاب سرپرست روزنامه همشهری، اظهار داشت: مجموعه همشهری دارای سرپرست بود که این فرد به دلیل مشکل شخصی اعلام کرده بودند که نمی‌تواند فعالیت را ادامه دهند.

وی افزود: بنابراین هیأت مدیره همشهری فردی را به صورت موقت به عنوان سرپرست این مجموعه انتخاب کرد که البته همه انتصابات بعد از حضور علیرضا زاکانی شهردار جدید انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شهرداری تهران درباره حضور معاونان شهرداری و ارائه گزارشات آنها در صحن شورا گفت: شورای شهر تازه فعالیت خود را در دور ششم آغاز کرده و یک دور معاونان شهرداری گزارشات خود را در صحن ارائه می‌دهند و بعد موضوعات تخصصی در کمیسیون‌های مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد و مسائل آنجا پخته  و نتایج همفکری شورای شهر و معاونین در قالب مصوبات اجرایی خواهد شد.

جاوید در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یکی از اعضای شورا امروز درخواست برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری را از شما داشت و نظرتان در این زمینه چیست گفت: تذکرات شورا مکتوب به دست ما می‌رسد پس از آن تطبیق با ضوابط انجام خواهد گرفت و بررسی‌ها مدنظر و سپس پاسخ را به شورا اعلام می‌کنیم. 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا جاوید سرپرست شهرداری تهران انتصابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات در شهرداری قزوین بنا به شایسته سالاری و تخصص نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه اشدری اظهار کرد: در پی حادثه آتش سوزی هفته اخیر متأسفانه یک نفراز آتش نشانان فداکار و قهرمان قزوینی به نام محمد جواد چگینی به شهادت رسید و ۴ نفر از آتش نشانان نیز آسیب دیدندکه سه نفر ترخیص و یک نفر همچنان آسیب جدی دیده و در بیمارستان بستری است که شهردار قزوین نسبت به سوءمدیریت در مدیریت شهری قزوین باید پاسخگو شد.

وی افزود: در شهرداری هر روز شاهد تغییر و جابجایی مدیران هستیم و انتصابات نیز بنا بر شایسته سالاری و تخصص افراد نیست بنا براین باید شاهد سوءمدیریت و خطاهایی در تصمیم گیری مدیران باشیم.

این عضو شورای شهر با اشاره به حادثه آتش سوزی در خیابان انصاری و شهادت یک آتش نشان گفت: چرا باید با بی تدبیری شاهد از دست رفتن یک جوان نخبه و توانمند، با هزاران امیدو آرزو باشیم؟ فرمانده عملیات نمی‌داند که باید چه کسانی را برای چه مأموریتی با چه شرایطی اعزام کند؟ پنج نیروی کارآزموده و زبده آتش نشانی برای یک اتاقک انبار دخانیات؟

اشدری خاطر نشان کرد: در چند ماه گذشته نیز به دلیل عدم نظارت و آموزش مدیریت سازمان پسماند و عدم رعایت مباحث فنی و ایمنی از طرف پیمانکار مربوطه شاهد فوت یک کارگر پسماند روی پل سرداران بودیم لذا باید مدیریت شهری پاسخگوی این وضعیت و سوءمدیریت ها باشد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد: از ریاست محترم شورا تقاضا دارم تا این موارد را در اسرع وقت پیگیری کند و شهردار نیز طی جلسه‌ای حضوری پاسخگوی موارد مطرح شده باشد.

کد خبر 6079567

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • نصب ۶۰ دستگاه پله برقی در سه ماه آینده
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • تقسیم شورای شهر تهران به موافقین و منتقدین زاکانی
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • انتصابات در شهرداری قزوین بنا به شایسته سالاری و تخصص نیست