Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - براساس مصوبه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی روزهای 25 الی 30مرداد، طرح ترافیک در این روزها اجرا نمی شود و تمامی مراکز معاینه فنی در این روزها تعطیل خواهد بود.
به گزارش شهر و به نقل روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در شصت و نهمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک که با حضور اعضا در محل معاونت حمل و نقل و ترافیک برگزار و مقرر شد که اجرای طرح ترافیک از روز دوشنبه مورخ 25 مرداد ماه لغایت 30 مرداد ماه لغو شود و تمامی مراکز معاینه فنی در روزها یاد شده تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در اینباره گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره تعطیلی مراکز اداری، بانک ها و سایر اماکن، نظر به تعطیلات رسمی روزهای چهارشنبه تا جمعه این هفته (مقارن با تاسوعا و عاشورای حسینی) و نیز تعطیلی روز جمعه و عدم اجرای محدودیت های ترافیکی شهر تهران در این روزها، تصمیم گرفته شد که سه روز باقیمانده از این تعطیلات 6 روزه شامل روزهای دوشنبه، سه شنبه و شنبه مورخ 26،25 و 30 مرداد نیز، محدودیت های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در شهر تهران اجرا نشود و تمامی مراکز معاینه فنی تعطیل خواهد بود.
هاشمی در پایان از شهروندان درخواست کرد با توجه به لغو طرح ترافیک تاجایی‌که می توانند در شرایط بحرانی کرونا از تردد های غیر ضروری پرهیز کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حمل و نقل و ترافیک طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور

به گزارش خبرنگار مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی‌اند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک، آزادراه کرج - قزوین محدوده مهر ویلا، محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهر قدس، آزادراه ساوه - تهران حدفاصل ده شاد تا احمدآباد مستوفی و محور ورامین – تهران محدوده قلعه نو سنگین است.

کد خبر 6084079 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اعتراض به تعطیلی شهر کراچی همزمان با سفر رئیسی
  • تکلیف تعطیلی پنج‌شنبه‌ بانک‌ها مشخص شد / مصوبه کاهش ساعت اداری شامل چه افرادی نمی‌شود؟
  • تکلیف تعطیلی پنجشنبه بانک‌ها مشخص شد
  • تاثیر تعطیلی پنجشنبه‌ها در حقوق کارگران
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین
  • اجرای پایلوت طرح بازنگری خطوط تاکسیرانی
  • مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی شهرداری منطقه یک بازدید کرد/ پیشرفت قابل توجه شهرداری منطقه یک در اجرای پروژه‌های ترافیکی