Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمدرضا هاشمی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس خروج خودروهای دارای پلاک بومی از مشهد و ورود خودروهای با پلاک غیربومی به این شهر ممنوع خواهد بود و این محدودیت ها با استقرار نیروهای انتظامی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان از عصر امروز به اجرا گذاشته می شود.

وی گفت: نیروهای انتظامی در مبادی ورودی و خروجی مشهد مستقر خواهند شد و از ترددهای غیرمجاز ممانعت خواهند کرد که البته این محدودیت ها شامل ورود خودروهای با پلاک بومی به مشهد و خروج خودروهای با پلاک غیربومی از این شهرستان نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مشهد با تشکر از همکاری مردم شهرستان در رعایت شیوه نامه های بهداشتی در روزهای اخیر، خاطر نشان کرد: هدف اصلی از اعمال محدودیت های یاد شده، جلوگیری از همه گیری ویروس منحوس کرونا در مشهد و سایر شهرستان های خراسان رضوی است تا در نهایت سلامت مردم در برابر این ویروس مهلک تامین شود.

هاشمی با قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر درمانی مشهد افزود: اعمال محدودیت های تردد در مبادی ورودی و خروجی کلانشهر مشهد علاوه بر اینکه موجب قطع موثر زنجیره شیوع ویروس کرونا در این شهر خواهد شد، کمک شایان توجهی به کادر زحمت کش درمان می کند تا این عزیزان نیز بتوانند به بهترین نحو با همکاری مردم از گسترش و شیوع کرونا در مشهد جلوگیری کرده و به همشهریان نیازمند، خدمات شایسته بهداشتی و درمانی ارائه کنند.

شهرستان مشهد بیش از ۳.۵ میلیون نفر جمعیت دارد که بیش از سه میلیون نفر از این تعداد در کلانشهر مشهد و مناطق حاشیه نشین آن سکونت دارند.

آمار مبتلایان به کرونا در مشهد و استان خراسان رضوی در پنجمین موج طغیان ویروس همه‌گیر به طور نگران‌کننده‌ای در حال افزایش است.
تکمیل شدن ظرفیت بیمارستانها، کمبود دارو و سرم و افزایش بیماران کرونایی غیربومی در مشهد از چالش های پیش روی استان خراسان رضوی به شمار می رود.
هم اکنون ۲۷ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز، ۵ شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.
در حال حاضر ۳۳۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۴ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۸ شهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان  ۴۶۶ تن دیگر از هموطنان را گرفت و طی این مدت ۲۹ هزار و ۷۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد. 
بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون  چهار میلیون و ۳۶ هزار و ۴۴۴ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ جان ۹۷ هزار و ۲۰۸ نفر را نیز تاکنون در کشورمان گرفته است. 
"پاندمی کرونا" در سطح جهان  ۲۰۷ میلیون و ۹۸ هزار و ۶۲۶ نفر را بیمار کرده و جان چهار میلیون و ۳۶ هزار و ۴۴۴ نفر را گرفته است.
۱۸۵ میلیون و ۶۹۵  هزار و ۷۴۵ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا هم تاکنون در سطح جهان درمان شده‌اند.
آمریکا در این میان با  ۳۷ میلیون و ۳۶۴ هزار و ۷۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و همچنین ۶۳۷ هزار و ۱۶۱ قربانی ویروس کرونا، بیشترین آمار ابتلا و تلفات ناشی از پاندمی کرونا را در جهان به خود اختصاص داده است. 
پس از آمریکا کشورهای هند، برزیل و روسیه بیشترین شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا را دارند.
ایران بر اساس آخرین آمارهای رسمی جایگاه دوازدهم را در جدول بیشترین جمعیت مبتلایان به کرونا در میان کشورهای جهان دارد.

برچسب‌ها مشهد وضعیت قرمز پروتکلهای بهداشتی جریمه کرونا ویروس دلتا محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد وضعیت قرمز پروتکلهای بهداشتی مشهد وضعیت قرمز پروتکلهای بهداشتی جریمه کرونا ویروس دلتا محدودیت های کرونا مبادی ورودی خراسان رضوی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان میزبان بیش از ۲ هزار نفر مسافر ورودی نوروزی در ۲ روز شد

مهدی خسروی بنجار   بیان کرد: فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در روزهای ششم و هفت فروردین ماه امسال میزبان ۲هزار و ۱۷۸ نفر میهمان ورودی بودند.

وی افزود: در این ۲ روز تعداد ۴۵ نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان انجام شده و تعداد چهار هزار و ۴۷۳ نفر مسافر اعزام و پذیرش شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان ادامه داد: باعث افتخار و خوشحالی تمامی کارکنان فرودگاه‌های استان است که میزبان و خدمت رسان به هم میهنان در ایام نوروز هستند.

وی همچنین از برقراری پرواز فوق العاده در مسیر تهران - زاهدان - تهران خبر داد و گفت: با هدف خدمت رسانی به هموطنان در ایام نوروز و با پیگیری‌های به عمل آمده پرواز در مسیر تهران- زاهدان- تهران توسط هواپیمایی چابهارایر در روز یکشنبه برقرار شد.

خسروی افزود: پرواز چابهار ایر با شماره پرواز ۷۶۰۲ / ۷۶۰۳با هواپیمای از نوع MD۸۲ روز یکشنبه پنجم فروردین با برنامه خروج از مهرآباد ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه و زمان خروج از زاهدان ۲۰ برقرار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
  • تردد خودروها در ورودی های خراسان رضوی هشت درصد کاهش یافت
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز
  • سیاه چادرهای عشایری مبادی ورودی استان همدان، میزبان گردشگران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • ثبت تردد بیش از ۶۱۴ هزار خودرو در مبادی ورودی بوشهر
  • سیستان و بلوچستان میزبان بیش از ۲ هزار نفر مسافر ورودی نوروزی در ۲ روز شد
  • تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان ۱۵ درصد کاهش یافت
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد