Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک به طور سرزده در اردوی تیم ملی نوجوانان حضور پیدا کرد و با اعضاء تیم ملی و کادر فنی به گفتگو پرداخت

خبرگزاری میزان - طبق اعلام فدراسیون جودو، اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان جودو کشورمان از ۱۹ مردادماه ۱۴۰۰ در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده و تا ۲۶ مردادماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان کشورمان پس از انجام مراحل تست کرونا وارد اردو شدند. امروز ۲۴ مردادماه، ملی پوشان جهت تست آمادگی جسمانی در آکادمی ملی المپیک و در سالن مرکز سنجش حضور پیدا کردند.

ایوب رستمی سرمربی تیم ملی نوجوانان از شرایط آغاز اردوی تیم ملی گفت: خوشبختانه با حمایت‌های رئیس فدراسیون جودو، اردو‌ها را آغاز کردیم. از لحاظ امکانات هر آنچه که نیاز بود را فدراسیون برای ما مهیا کرده و تمرینات پیگیری می‌شود. ملی پوشان در خوابگاه آزادی اسکان دارند و این نفرات حاضر در اردو‌ها چکیده جودوی ایران و در واقع مردان آینده المپیک هستند.

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نیز در جمع ملی پوشان اعلام آمادگی کرد که کمیته ملی المپیک برای فراهم شدن شرایط بهتر تمرینات ملی پوشان در اردو، آماده هرگونه کمک است. رئیس کمیته ملی المپیک در خطاب به ملی پوشان و کادر فنی اعلام کرد: در صورتی که احساس کردید که در اردو‌ها چیزی مورد نیاز است با هماهنگی فدراسیون به کمیته ملی المپیک اطلاع دهید تا امکانات در اختیار شما قرار بگیرد

لازم به ذکر است، ایوب رستمی هدایت تیم ملی را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: ۳۵ جودوکار به اردوی تیم امید دعوت شدند

انتهای پیام/

برچسب ها: جودو فدراسیون جودو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جودو جودو فدراسیون جودو تیم ملی نوجوانان کمیته ملی المپیک اردوی تیم ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد

حسن یزدانی مرد ۹ مداله المپیک و جهان کشتی ایران، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند