Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: برای اینکه حقی از پرسنل شهرداری درخصوص تبدیل وضعیت ها ضایع نشود باید کمیته‌ای را برای رسیدگی به شکایات پرسنل تشکیل دهیم و دونفر از اعضای شورا عضو این کمیته شوند تا به شکایات رسیدگی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه جراره امروز (یکشنبه) در پنجمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: تصمیم در شورای پنجم درخصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری بندرعباس بر مبنای این بود که سهمیه شهرداری در شهر بندرعباس ۱۰ درصد سازمانی شهرداری‌ها بود که شهرداری بندرعباس شامل تقریباً ۱۳۰ نفر پرسنل شرکتی شهرداری نیروهای تبدیل وضعیت می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آزمون برگزار شد و طبق آن روالی که وزارت کشور لحاظ کرده بود سه آیتم آزمون، سابقه خدمت و مدرک تحصیلی که هرکدام امتیازی داشت، در نظر گرفته می‌شد. این آزمون برگزار شده و اسامی و نتیجه آزمون به اطلاع خود پرسنل رسیده است اما یک دغدغه‌ای که خود پرسنل دارند این است که آیا اسامی که به وزارت کشور داده می‌شود از کسی حقی ضایع نشود.

رئیس شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: ما برای اطلاع همکارانی که در شورای ششم هستند، بنا را بر این گذاشتیم که لیست را قبل از اینکه به وزارت کشور ارسال و تأیید شود حتماً اعضای شورای ششم به آن نظارت داشته باشند.

وی عنوان کرد: برای اینکه حقی از پرسنل ضایع نشود باید کمیته‌ای را برای رسیدگی به شکایات پرسنل تشکیل دهیم و دونفر از اعضای شورا عضو این کمیته شوند تا به شکایات رسیدگی کنیم.

جراره اضافه کرد: می‌توانیم دو یا سه روز زمان را برای اعتراض درنظر بگیریم و لیست نهایی با تصویب شورای ششم به استانداری و وزارت کشور ارسال شود تا آن دغدغه‌ای که پرسنل شهرداری داشتند برطرف شود، همچنین ناحقی و بی عدالتی پیش نیاید.

کد خبر 514792

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بندر عباس فاطمه جراره تبدیل وضعیت استخدامی شوراي شهر بندرعباس کارکنان شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر بندرعباس تبدیل وضعیت وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مهدی نوبانی افزود: آکواریوم، شهربازی، چرخ و فلک، مجتمع سرگ سورو، ساختمان مشارکت ۱۸ واحدی و محل اسکان مهمانان نوروزی از طرح‌هایی است که هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
وی گفت: اعتبار این طرح‌ها بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان است و تلاش بر آن است همه طرح‌ها در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید؛ نشست هم اندیشی ساخت شهر‌های جدید ساحلی در هرمزگان
شهردار بندرعباس افزود: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های خدماتی و عمرانی از مهمترین اهداف شهرداری بندرعباس است.

دیگر خبرها

  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • مالکان درمورد مدیریت سرخابی‌ها تصمیم می‌گیرند
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب برای رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه