Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سازمان سنجش با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص ثبت نام متقاضیان پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی -کاربردی از آغاز مهلت ثبت نام خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، در این اطلاعیه آمده است:
به اطلاع متقاضیان پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال 1400 می‌رساند سامانه ثبت نام به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 1400/05/24 تا روز یکشنبه مورخ 1400/05/31 فعال میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس متقاضیان باید در مهلت مقرر و پس از مطالعه دقیق «دفترچه راهنمای ثبت‌نام» به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند.
دفترچه راهنما، همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس می‌باشد.
 
روش گزینش دانشجو
گزینش دانشجو در کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی و با توجه به صلاحیت‌های عمومی متقاضیان با عنایت به ضوابط دانشگاه جامع علمی -کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد. برای هر یک از موارد فوق ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مرکز آموزشی ضروری می‌باشد.
 
اقدامات لازم برای ثبت‌نام
1- دریافت و مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان.
2- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام.
3-خرید کارت اعتباری ثبت نام به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان و پرداخت مبلغ 540.000 (پانصد و چهل هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام.
یادآوری: دانش‌آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا تاریخ 1400/06/31 موفق به اخذ مدرک دیپلم خواهند شد مجاز به ثبت نام و انتخاب کدرشته محل می‌باشند. چنانچه متقاضی در یکی از کدرشته محل‌های انتخابی پذیرفته شود، ولی تا پایان شهریور ماه سال 1400 موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نشود قبولی ایشان لغو و اجازه ثبت‌نام نخواهند داشت.
4) مندرجات فرم تقاضانامه باید دقیق و صادقانه تکمیل شود.
5) مسئولیت صحت مندرجات تکمیل شده فرم تقاضانامه به عهده متقاضی خواهد بود.
6) مندرجات فرم تقاضانامه قابل تغییر نمی‌باشد، بنابراین در زمان تکمیل اطلاعات تقاضانامه نهایت دقت را به کار گیرد.
7) در هر مرحله از پذیرش (ثبت‌نام، پذیرفته‌شدن، حین تحصیل در دانشگاه و ...) مشخص شود متقاضی حقایق را کتمان نموده یا واجد شرایط و ضوابط مندرج در این دفترچه نمی‌باشد، از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.
8) متقاضی می‌بایست پس از پایان ثبت‌نام الکترونیکی از تمامی صفحات، پرینت تهیه نموده و نزد خود نگهدارد.
 
دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی
به متقاضیان توصیه می‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه راهنما را تکمیل و سپس با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را براساس بند‌های برنامه نرم-افزاری ثبت نام وارد نمایند. ضمناً راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم افزاری ثبت نام اینترنتی موجود است و متقاضیان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه نمایند. متقاضیان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت نمایند. در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک متقاضی در صورت پذیرفته شدن، قبولی وی لغو و از ادامه تحصیل وی جلوگیری خواهد شد.
 
نکات و توصیه‌های مهم‌
1) اگر از طریق کافی‌نت اقدام به ثبت‌نام می‌نمایید، تمامی مراحل ثبت‌نامی را شخصاً انجام دهید یا بر انجام امور مربوط در کافی‌نت نظارت مستقیم داشته باشید.
2) پس از تکمیل تقاضانامه، نسبت به دریافت یک نسخه پرینت و نگهداری شماره پرونده 6 رقمی، کدپیگیری 16 رقمی و تقاضانامه اقدام نمایید.
3) در انتخاب کدرشته محل‌های انتخابی خود با دقت عمل نمایند، زیرا پس از دریافت کد پیگیری 16 رقمی به درخواست‌های متقاضیان مبنی بر اصلاح یا جابجایی کدرشته محل‌ها ترتیب اثر داده نخواهد شد.
4) هرگونه تغییری از طریق نشریه پیک سنجش (هفته‌نامه خبری و اطلاع‌رسانی سازمان سنجش)، پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و در صورت لزوم از طریق رسانه‌های گروهی اعلام خواهد شد.
5) باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان در این سازمان و برای تسریع در ثبت و بررسی درخواست‌ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پرتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به نشانی: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.
ضمناً متقاضیان در صورت لزوم می‌توانند سئول یا سئولات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور یا در ساعات اداری با شماره تلفن 42163-021 نیز در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کاردانی دانشگاه علمی کاربردی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع رسانی سازمان درگاه اطلاع رسانی کدرشته محل خواهد شد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری ۱۴۰۳

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ می‌رساند؛ کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور در سه‌شنبه به‌تاریخ 28 فروردین 1403 از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل مشاهده است.

آن‌دسته از افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب (رشته) از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، باید از روز شنبه به‌تاریخ اول اردیبهشت 1403 تا چهارشنبه به‌تاریخ پنجم اردیبهشت 1403 نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته‌محل در صورت وجود) با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام کنند.

به این‌دسته از متقاضیان توصیه می‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام کنند. دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان از بعدازظهر سه‌شنبه به‌تاریخ 28 فروردین 1403 در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

لازم به توضیح است اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و ...) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

ضمناً نظر داوطلبان گرامی را به موارد ذیل جلب می‌کند:

۱- داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکورمراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند. شایان ذکر است کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

۲- داوطلبانی که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های غیرروزانه شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کدرشته‌محل‌های مربوط به دانشگاه‌های امام صادق (ع)، جامع امام حسین (ع) و علوم انتظامی امین هستند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، می‌توانند کدرشته‌محل‌های مربوط به دوره‌های روزانه فقط دانشگاه‌های مذکور را با توجه به مجموعه امتحانی خود نیز انتخاب کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدیه رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور
  • عیدی رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور چه بود؟
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • آغاز انتخاب رشته مجازین آزمون دکتری از شنبه
  • زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری ۱۴۰۳
  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳