Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@04:41:38 GMT

وحید تاجیک سرپرست شهرداری پاکدشت شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۷۲۷۰

وحید تاجیک سرپرست شهرداری پاکدشت شد

محمد نجفی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت عصر امروز پس از برگزاری آئین تحلیف، نخستین جلسه خود را با هدف انتخاب سرپرست شهرداری این شهر برگزار کردند که در نهایت، وحید تاجیک از کارکنان شهرداری پاکدشت به عنوان سرپرست جدید شورای اسلامی انتخاب شد.

وی گفت: با توجه به تأخیر یک هفته‌ای در آغاز به کار شورای اسلامی شهر پاکدشت، انتخاب شهردار در اولویت اعضای شورا قرار دارد و تا کنون ۵ نفر به عنوان گزینه‌های تصدی این پست در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شورای شهر پاکدشت از پاکدستی، بومی بودن، مدیریت جهادی، آشنایی به امور شهری و داشتن تعامل با بخش‌های مختلف شهرستان را به عنوان اولویت‌های انتخاب شهردار جدید اعلام کرد.

نجفی تأکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت، مهمترین اصل را در کار خود به عنوان ششمین دوره شورای اسلامی پاکدستی، عمل به قانون، شفافیت امور و ارتباط موثر با مردم دانسته و تلاش دارد ضمن نظارت بر خویش، بر عملکرد مدیریت شهری نیز در راستای خدمت رسانی عادلانه به آحاد مردم نظارت مستمر داشته باشد.

وی گفت: به مردم پاکدشت قول می‌دهیم که ششمین دوره شورای شهر، تنها به فکر خدمت به مردم بوده و بخش‌های مختلف را از امکانات موجود در شهر برخوردار کنند.

شهرستان پاکدشت از سه شهر پاکدشت، فرون آباد و شریف آباد برخوردار است.

انتخابات شورای شهر پاکدشت پس از بررسی شکایات امروز تأئید و پس از برگزاری مراسم تحلیف و انتخاب اعضای هیأت رئیسه، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

برچسب‌ها شورای شهر ورامین پاکدشت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر ورامین پاکدشت شورای شهر ورامین پاکدشت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شورای اسلامی شهر پاکدشت شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت شهری از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شورای شهر، شهرداری و معاونت‌ها می‌توانند پیشگام و زمینه‌ساز اجرایی شدن بیانات رهبر انقلاب باشند، گفت: در مدیریت شهری ظرفیت‌ خوبی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، گردشگری و معماری و شهرسازی برای حضور مردم به منظور تحقق شعار سال وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، علی رضایی امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با اشاره به تحقق عملیات وعده صادق با رمز یا رسول‌الله (ص) و موشک باران رژیم صهیونیستی با تبریک این مهم به امت حزب‌الله و مردم شهیدپرو، اظهار کرد: با وجود به‌کارگیری ظرفیت آمریکا، انگلیس، فرانسه و سپرهای چند لایه اسرائیل جنایتکار، شامگاه شنبه بیشتر موشک‌ها از این سپرها عبور کرده به اهداف نظامی مورد نظر، اصابت کردند.

وی به موج شادی مردم و به ویژه مردم مظلوم غزه به دنبال انجام این عملیات مهم اشاره کرد و افزود: مردم و به ویژه کودکان و زنان مظلوم غزه که همواره مورد هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند، شامگاه شنبه شبی آرام را بدون پرواز و حمله هواپیماهای جنگی اسرائیل جنایتکار، سپری کردند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: با توجه به اعلام سپاه پاسداران این اقدام تنها بخشی از عملیات تنبیهی و در پاسخ به حملات رژیم غاصب به اماکن دیپلماتیک کشورمان و حق دفاع مشروع براساس بند ۵۱ منشور ملل متحد و راهبردی بوده است.

رضایی در ادامه به نام‌گذاری سال و بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و اضافه کرد: در مدیریت شهری ظرفیت خوبی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، گردشگری و معماری و شهرسازی برای حضور مردم به منظور تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) وجود دارد.

وی با بیان اینکه شورای شهر، شهرداری و معاونت‌ها می‌توانند در زمینه‌سازی اجرایی شدن بیانات رهبری پیشگام باشند، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود بر وحدت و همدلی بین مسئولان در سطوح مختلف تأکید داشته و بر ما وظیفه است که با عمل به این تأکیدات زمینه‌ساز خدمت مؤثرتر به شهروندان باشیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: فرمانده نیروی انتظامی پس از تأکید رهبر انقلاب در خصوص صیانت از هنجارهای اسلامی و ملی در بحث مقابله با بی‌حجابی و صیانت از عفاف و حجاب وارد میدان شده است.

رضایی با تأکید بر اینکه عمل به بیانات رهبر انقلاب بر ما نیز وظیفه است، خاطرنشان کرد: شهرداری باید در بحث صیانت از عفاف و حجاب در محیط‌های عمومی، پارک‌ها و محیط اداری ورود کند.

وی در ادامه خواستار تقویت تعامل و هماهنگی شهرداری با نهادهای حاکمیتی شد و گفت: لازمه دسترسی بیشتر مدیریت شهری به امکانات، منابع و ظرفیت‌ها، هماهنگی، تعامل و همسویی بیشتر است و باید به ویژه در سال پایانی خدمت شورای شهر این تعامل تقویت و از اختلافات پرهیز شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: به منظور تحقق بودجه ۴ هزار میلیاردی شهرداری و انجام پروژه‌ها و اجرای برنامه‌ها، نیاز به تعامل و هماهنگی بیشتر و دسترسی به منابع و امکانات است.

رضایی در پایان خواستار پیگیری برگزاری جلسه‌ای به منظور هماهنگی بیشتر مسؤولان شد و افزود: به منظور تحقق تعامل و هماهنگی بیشتر نیاز به برگزاری جلسه‌ای با حضور استاندار، معاونان وی، شهردار، نمایندگان کنونی و منتخب و دستگاه‌های اجرایی است.

کد خبر 744883

دیگر خبرها

  • احضار و تفهیم اتهام ۷۹ نفر از کارکنان شهرداری پاکدشت
  • مدیریت شهری از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد
  • بودجه امسال شهرداری همدان ۴ هزار میلیارد تومان تعیین شد
  • با کارمندان متخلف شهرداری برخورد قاطع صورت گیرد
  • ۲۶ فروردین یوم الله جدید در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است
  • تعیین تکلیف چهره‌ی دروازه کازرون عملیاتی شود
  • اعضای شورای شهر با اراده مردم بر کرسی نشسته‌اند
  • لایحه کاهش بهای خدمات شهرداری شیراز به تصویب رسید
  • انتخاب اعضای شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید البرز
  • وحید شمسایی: انتخاب ۱۴ نفر کار سختی بود/ به بازیکنانم اعتماد دارم