Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «جواد فاطمی‌نسب» عصر یکشنبه در نشست تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان سرپل ذهاب در برگزاری نماز جمعه، افزود: امروز اهالی رسانه و خبرنگاران شهرستان در استان سرآمد بوده و در یک خط باهم در حال حرکت هستند و تبدیل به یک ید واحده شده اند که این ید واحده بودن بعنوان مطالبه گر موجب بهبود اوضاع شهرستان و رفع مشکلات خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: خبرنگاران و رسانه ها می توانند در احیای امر به معروف و نهی از منکر به خصوص در بخش فعالیت و عملکرد مسوولان نقش پررنگی را ایفا کرده و موجب احیای امر به معروف و نهی از منکر شوند.

امام جمعه سرپل ذهاب با بیان اینکه نقد منصفانه به دور از تخریب است، ادامه داد: انتقاد منصفانه گامی روبه جلو برای پیشرفت و می تواند سازنده و گره گشا باشد که البته نقد سازنده باید به دور از تخریب باشد.

حجت الاسلام فاطمی نسب ادامه داد: رسانه های سرپل ذهاب امروز با هر تفکر و اعتقادی که دارند بر روی مشکلات و مسایل شهرستان متفق القول هستند.

وی افزود: ما از هیچ گروه و حزبی حمایت و پیروی نمی کنیم و فقط افرادی که در خط انقلاب و رهبری و خدمت به مردم باشد که اگر از این راه و مسیر فاصله گرفت قطعا از تریبون نماز جمعه برای انتقاد و تذکر به آن ها استفاده خواهد شد.

امام جمعه سرپل ذهاب ادامه داد: حضرت زینب (س) که این ایام به نوعی به ایشان منتسب است اگر وجود نداشت قیام عاشورا در همان سرزمین کربلا مدفون می شد و این بانوی بزرگوار بود که پیام عاشورا را به جهان مخابره می کرد.

وی خاطر نشان کرد: امروز مشکلات بسیاری در داخل وجود دارد اما ارزش های خوبی هم به دست آمده و اقتدار و عزت بسیاری در دنیا داریم از این رو رسانه ها علاوه بر انتقاد از عملکرد مسوولان، بیان مشکلات و تذکرات لازم به بیان عملکردهای مثبت و وعده های صادق و امیدوار کردن مردم به آینده نظام و انقلاب اقدام نمایند.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: رسانه ها و خبرنگارانی که در حوزه فرهنگی خصوصا نماز جمعه فعالیت دارند نقش مهمی در طنین صدای رسای خطبه های نماز جمعه در سطح شهرستان، استان و حتی کشور دارند که شایسته تقدیر  است.

 سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب خبرنگار ستاد اقامه نماز کشور تکریم و تجلیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب خبرنگار ستاد اقامه نماز کشور سرپل ذهاب خبرنگار ستاد اقامه نماز کشور تکریم و تجلیل سرپل ذهاب نماز جمعه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان جویم با حضور رئیس شورای سیاستگذاری نماز جمعه استان فارس، فرماندار جویم، رئیس دادگستری شهرستان، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان و سایر مسئولان در سالن اجتماعات شهرداری جویم برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این نشست ضمن قدردانی از خدمات امام جمعه شهرستان در پرورش رشد فکری، اعتلا و پیوند همبستگی جوانان و نظام اسلامی اظهار کرد: شخصیت حقوقی امام جمعه در هر شهرستانی باید شاقول تشخیص انحراف و حرکت در مسیر حنیف هدایت و رستگاری باشد.

وی با بیان اینکه نماز جمعه، نعمتی بی‌بدیل از جانب خداوند متعال برای مؤمنان و محل اجتماع خوبان است، ادامه داد: این مستحکم‌ترین سنگر دفاع از اسلام به فرموده امام خمینی(ره) و در رأس همه امور و به فرمایش مقام معظم رهبری خدمت به آن، خدمت به دین و تقواست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با تأکید بر اینکه نماز جمعه یکی از سنگر‌های محکمی است که توانست فتنه‌های ترکیبی علیه ایران را ابتر گذاشته و موجب تثبیت مواضع برحق نظام جمهوری اسلامی شود، افزود: هرچه ارتباط بین ستاد نماز جمعه و مراکز علمی و جامعه نخبگانی بیشتر شود؛ آثار مبارک آن در ابعاد مختلف جامعه مشهود و نمایان‌تر خواهد شد.

زارع با اشاره به همکاری دفتر تقریب مذاهب اسلامی این دانشگاه با ستاد نماز جمعه شهرستان‌های لارستان و جویم، خواستار تداوم این همکاری‌های مؤثر و بابرکت شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل احمدی امام جمعه سابق شهرستان جویم هم ضمن قدردانی از شخصیت علمی و انقلابی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، وی را از حامیان برجسته نماز جمعه این شهرستان برشمرد.

حجت الاسلام عادل حاجی‌پور رئیس شورای ساستگذاری نماز جمعه استان فارس هم با اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: ارتباط مستحکم نماز جمعه با دانش‌آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار جامعه می‌تواند این نهاد را در جایگاه خود مستحکم‌تر کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی