Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی گیلان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با گرو‌ه‌های گردشگری فاقد مجوز در این استان خبر داد و گفت: در این راستا ۷ دستگاه خودروی متخلف و هنجارشکن نیز توقیف شده است.

او افزود: این طرح در راستای ساماندهی گرو‌ه‌های گردشگری فاقد مجوز و همچنین نارضایتی مردم از برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط عده‌ای از جوانان که در ساعات پایانی شب با حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی در رشت اقدام می‌کردند، اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی گیلان اظهار داشت: با به کارگیری ۱۷ تیم پلیس از تردد ۱۳ گروه گردشگری فاقد مجوز در قالب ۲ دستگاه اتوبوس و ۱۰ دستگاه مینی‌بوس شامل ۳۳۶ نفر در مدت ۲ روز در سطح استان جلوگیری شد.

سرهنگ حسن‌پور همچنین با اشاره به توقیف ۷ دستگاه خودروی متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم در شهرستان رشت و انتقال آن‌ها به پارکینگ اشاره کرد و ادامه داد: در این رابطه ۲۴۶ دستگاه خودروی متخلف اعمال قانون، برای مالکان ۴۹۶ دستگاه اتومبیل پیامک ارشادی ارسال شد و ۳ نفر نیز دستگیر شدند.

او تصریح کرد: طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز، خودرو‌های هنجارشکن و تور‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از مردم خواست با توجه به شرایط ناگوار کرونا در این استان از تردد و اجتماع تحت عنوان گروه‌های گردشگری و ورزشی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منع تردد تورهای غیرمجاز خودروهای هنجارشکن فاقد مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان

رضا نوری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم افزود: کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان تویسرکان به منظور مقابله با ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی یادآور شد: در اجرای طرح بر خورد با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی ایست و بازرسی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو باری نیسان که از مبدا تویسرکان به تهران در حال حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان بیان کرد: با هماهنگی قضائی خودرو توقیف و در بازرسی اولیه مشخص شد خودرو حامل اعضای کشتار دام از نوع لاشه و گوشت به وزن ۵۰۰ کیلو گرم که به صورت غیر بهداشتی قصد حمل آن در کف نیسان و انتقال به اسلام شهر را داشته و فاقد هر گونه مجوز از اداره دامپزشکی است‌.

وی تصریح کرد: برابر هماهنگی قضائی راننده خودرو مورد نظر به همراه محموله کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره دامپزشکی قرار گرفت.

نوری با اعلام اینکه کارشناسان ارزش گوشت‌های کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند تشریح کرد: این محموله‌ها که قابلیت انتقال بیماری را دارند باید با مجوز دامپزشکی حمل شوند و در غیر این صورت جز محموله‌های غیرمجاز محسوب می‌شوند.

کد خبر 6085766

دیگر خبرها

  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
  • برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز در یزد
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیل از ورود فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیلی از ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی
  • با مدارس فوتبال فاقد مجوز برخورد می‌شود
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • کشف بیش از ۱۰ تن روغن جامد قاچاق در مراغه
  • توقیف خودرو حامل گوشت گرم غیر بهداشتی و فاقد مجوز در تویسرکان
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان