Web Analytics Made Easy - Statcounter

حماس از تحرکات ملی و تماس‌هایی با گروه‌های فلسطینی برای اتخاذ موضعی علیه رژیم صهیونیستی در مرحله آتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، حازم قاسم، سخنگوی حماس گفت: مقاومت فلسطین هرگز ادامه وضعیتی را که مردم فلسطین در نوار غزه به دلیل محاصره  و عدم پایبندی اسرائیل به خواسته‌های آتش بس بعد از نبرد "شمشیر قدس" با آن مواجهند، قبول نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: واضح است که رژیم اشغالگر تلاش می‌کند از طریق تشدید محاصره و کارشکنی در بازسازی اتحاد مردمی را که به دنبال پیروزی مقاومت حاصل شد از بین ببرد. تسهیلاتی که ارائه شده کافی نیست و مسئله مهم آزادی تردد افراد و کالاها از غزه و به غزه است و تمام چیزی را که برای بازسازی لازم است وارد غزه کند تا حیات اقتصادی به روش طبیعی پیش برود.

حازم قاسم گفت: جنبشی ملی و تماس‌هایی در سطح گروه‌ها به منظور ایجاد دیدگاهی درباره نحوه تعامل با اشغالگران در مرحله آتی و تحرکات میدانی مردمی به خاطر فشار بر اشغالگران وجود دارد. گزینه‌های مختلف وجود دارد اما مقاومت براساس موضع سیاسی و ملی و تماس‌ها با میانجیگران اقدامی اتخاذ می‌کند. مقاومت از تمام ابزارها استفاده می‌کند تا اشغالگران را مجبور به پایبندی به توافق و بازگشایی گذرگاه‌ها کند تا کمک‌های کشورهای عربی و بین المللی از تمام راه‌ها وارد غزه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی بزرگترین مرکز داروسازی نوار غزه به دست اشغالگران صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، شهرداری دیرالبلح اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست بزرگترین مرکز داروسازی را در نوار غزه تخریب کردند.

بر اساس این گزارش، شهرداری دیرالبلح تاکید کرد که این اقدام عناصر صهیونیست به صورت تعمدی و در راستای سیاست‌های رژیم صهیونیستی مبنی بر نابودی سیستم بهداشتی نوار غزه صورت گرفته است.

این نهاد فلسطینی اضافه کرد: صهیونیست‌ها قصد دارند نوار غزه را خالی از سکنه و غیرقابل زندگی کنند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پیش از این نیز علاوه بر بمباران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوار غزه، چاه‌های آب و نانوایی‌ها و هر گونه تأسیسات خدمات دهی در این باریکه را هدف قرار داده اند.

تل آویو قصد دارد با بمباران این مراکز غیرنظامی در کنار تخریب گسترده خانه‌های مسکونی ساکنان نوار غزه مانع آن شود که آوارگان فلسطینی که خانه‌های خود را ترک کرده اند به این منطقه‌ها بازگردند.

وزارت بهداشت نوار غزه با ارائه گزارشی از جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به این باریکه طی حدود ۲۰۰ روز گذشته خبر داد.

در این گزارش آمده است: تعداد شهدای فلسطینی در نوار غزه به ۳۴ هزار و ۱۲ تن افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، تعداد زخمی‌ها در این باریکه به ۷۶ هزار و ۸۳۳ تن رسیده است.

وزارت بهداشت نوار غزه تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست طی ۲۴ ساعت دست کم چهار کشتار علیه خانواده‌های فلسطینی انجام دادند که در جریان آنها ۴۲ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۳ تن دیگر زخمی شدند.

هنوز صدها تن از شهدا و زخمی‌های فلسطینی در زیر آوار خانه‌های ویران شده در اثر حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارند و تعداد زیادی نیز مفقود شده‌اند.

کد خبر 6083181

دیگر خبرها

  • جنگ غزه خطرناک‌ترین درگیری برای خبرنگاران از سال ۱۹۹۲ است
  • نابودی بزرگترین مرکز داروسازی نوار غزه به دست اشغالگران صهیونیست
  • استقبال فلسطینی‌ها از اشغالگران در اردوگاه طولکرم با بمب‌های دستی
  • شهادت ۹ فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
  • ببینید | ۳۵ عملیات موفق حزب الله لبنان علیه رژیم اشغالگر در سه روز
  • وتوی آمریکا علیه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل
  • اردوغان: اسرائیل در ارتکاب جنایت از هیتلر پیشی گرفته
  • حمله هوایی صهیونیست‌ها به آوارگان فلسطینی در جنوب غزه؛ هشت نفر شهید شدند
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه، ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند