Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،مصطفی دالوند،رییس پلیس راه لرستان با اشاره به منع تردد‌ها عنوان کرد: از ساعت دوازده روز یکشنبه تا پنجم شهریورماه ممنوعیت تردد در کل ورودی‌های و خروجی‌های استان حاکم است.

وی افزود: ورودی‌ها از سمت خوزستان، کرمانشاه اسلام‌آباد، اراک، همدان، اصفهان و دیگر مبادی بسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه لرستان در خصوص حضور پلاک‌های غیر بومی در استان نیز گفت: ۲۴ ساعت مهلت داده شده تا استان را ترک کنند، البته برخی از پلاک‌ها هم مربوط به همشهریان خودمان است.

دالوند افزود: خودروهایی‌غیر بومی که قصد ورود به استان را داشته باشند بازگشت داده می‌شوند، همچنین خودرو‌های بومی هم که بخواهد از استان خارج شوند با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی گفت: جریمه خودرو‌هایی که ممنوعیت‌ها را رعایت نکنند یک میلیون تومان است.

رییس پلیس راه لرستان تاکید کرد: توصیه ما به مردم این است در شرایطی که کشور درگیر کرونا است دستور‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت کنند و از تردد در جاده‌ها و ورود به مناطق گردشگری خودداری کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه لرستان منع تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ محدودیت‌ های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند اعلام شد

تین نیوز

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی محدودیت های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه روز ارتش در شهرستان بیرجند را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ علیرضا عباسی با گرامیداشت روز ارتش و با عنایت به برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در این روز اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی در شهرستان بیرجند به شرح ذیل اعمال خواهد شد.

وی بیان کرد: از ساعت ۲۰ سه شنبه ۲۸ فروردین، بلوار شهید صیاد شیرازی حدفاصل تقاطع بلوار امام رضا(ع) تا تقاطع شهید قرنی در هر دولاین مسدود و تردد وسایل نقلیه ممنوع خواهد بود.

سرهنگ عباسی افزود: از ساعت ۷ صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین تردد وسایل نقلیه در بلوار شهید صیاد شیرازی از تقاطع پاسداران تا بلوار امام رضا(ع) در هر دولاین ممنوع خواهد بود.

وی اذعان داشت: همچنین خیابان شهید قرنی از بلوار شهید ناصری تا سه راهی ۱۷ شهریور مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یادآور شد: شهروندان عزیز در مرکز استان در زمان اعمال محدودیت های ترافیکی از معابر جایگزین جهت تردد استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند + فیلم
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند+ فیلم
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند
  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان‌های خاتم و مروست
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان
  • ◄ محدودیت‌ های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند اعلام شد
  • گردشگری بومی و نقش آن در شکوفایی اقتصاد مناطق
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه ۲۸ فروردین