Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «نجیب میقاتی» نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه جدید لبنان در سخنانی تأکید کرد: تشکیل دولت جدید لبنان نزدیک است. من بیش از این نمی‌توانم روند تشکیل کابینه را طولانی کنم.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر مکلف لبنان افزود: امیدوارم که از رهگذر همکاری با رئیس جمهور میشل عون همه چیز خوب پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر با یک وضعیت استثنایی در کشور مواجه هستیم. اتلاف وقت دیگر جایز نیست.

وی افزود: امیدوارم که در روزهای آینده ابعاد همه مسائل روشن شود. باید به این مسأله توجه داشت که جلب رضایت همگان غیر ممکن است. من به دنبال تشکیل دولتی هستم که بتواند به لبنانی‌ها کمک کند.

میقاتی در رابطه با نحوه توزیع پست‌های وزارتی اظهار داشت تا جایی که ممکن است تلاش می‌کند وزارتخانه‌ها در اختیار افراد مناسب و شایسته قرار بگیرد. وی افزود: اگر این افراد دارای ویژگی‌های مورد نظر باشند آنها را معرفی می‌کنیم و درباره انتخاب آنها بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد. اگر فردی صلاحیت تصدی پست وزارتی را نداشته باشد طبیعتاً انتخاب نمی‌شود.

کد خبر 5282552 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان نجیب میقاتی دولت لبنان افغانستان طالبان ایالات متحده امریکا طالبان افغانستان عراق شهر کابل فلسطین رژیم صهیونیستی ترکیه روسیه لبنان اشرف غني حزب الله لبنان عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع فیلتر گوگل پلی در آینده نزدیک !

به گزارش پارس نیوز ، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم ، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.

وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.

وزیر ارتباطات همچنین گفت: این کارگروه  تعیین مصادیق مجرمانه 12 عضو دارای حق رای  دارد که وزارت ارتباطات یک عضو است و دولت در کل 6 رای دارد. اکثریت با دولت نیست و باید تصمیم جمعی گرفته شود.

وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی برای ساخت و پرتاب ماهواره داریم. ظرف یکی دو ماه آینده رونمایی و پرتاب ماهواره اتفاق خواهد افتاد.

منبع : ایسنا

دیگر خبرها

  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • نزدیک شدن منوریل به تکمیل پس از ده سال
  • ناسا به کشف حیات بیگانه یک گام نزدیک‌تر شد
  • رفع فیلتر گوگل پلی در آینده نزدیک !
  • رسانه‌های عبری: زمان استعفای مقامات نظامی اسراییل نزدیک شده است
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده‌اند
  • علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده اند
  • علی‌اف: از هر زمان دیگری به توافق صلح با ارمنستان نزدیکتر هستیم