Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@03:20:32 GMT

فروش واکسن تقلبی کرونا در کرج/متهم دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۲۶۷۰

فروش واکسن تقلبی کرونا در کرج/متهم دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز،ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی برگزار شد، گفت: در پی اعلام خبری از سوی پلیس امنیت عمومی فرماندهی تهران بزرگ مبنی بر فروش واکسن تقلبی کرونا توسط فردی در شهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات، با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در منطقه شاهین ویلای کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی شیشه خالی واکسن، بیش از ۱۰۰ عدد واکسن تقلبی کرونا و دستگاه مخصوص پلمب واکسن کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اعتراف صریح متهم مبنی بر فروش واکسن تقلبی در فضای مجازی تصریح کرد: با دستور مقام قضائی نامبرده برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شد.

سردار محمدیان در پایان به شهروندان توصیه کرد که فقط در مراکز اعلام شده از سوی وزارت بهداشت اقدام به تزریق واکسن کنند و به تبلیغات افراد سودجو در فضای مجازی توجه نداشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت فضای مجازی واکسن استان البرز واکسن تقلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران

ماموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ یک شرور مسلح را که در حین دستگیری به سمت ماموران حمله‌ور شده بود، دستگیر کردند.

به گزارش مشرق،مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که در پی وقوع یک فقره تیراندازی در محدوده محله شوش تهران، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستورکار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک نفر را در این رابطه شناسایی کردند.

در ادامه و با کسب این اطلاعات هماهنگی با مقام قضائی انجام شد و متهم در جریان یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش در محدوده محله شوش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. متهم دستگیر شده که جزو افراد شرور است در حین دستگیری از فرمان پلیسی تمرد کرده و به سمت ماموران حمله‌ور شده بود.

برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین