Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند از اعمال محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۲ شب گذشته خبر داد و گفت: خودروهای پلاک غیر بومی جریمه یک میلیون تومانی می شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ احمد ساکی فرمانده نیروی انتظامی نهاوند با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور اعمال محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۲ دیشب خیابان های اصلی نهاوند مسدود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خودروهای با پلاک غیر بومی در صورت ورود به شهر نهاوند و یا مشاهده در سطح شهر در هر ۲۴ ساعت یکبار جریمه یک میلیون تومانی می شوند، که در صورت عدم پرداخت طی یک ماه، این جریمه ها دوبرابر می شوند.

ساکی اظهار داشت: در صورت مشاهده هر گونه خودرو پلاک بومی و غیر بومی در مناطق گردشگری و تفرجگاه های شهرستان نهاوند نیز، این خودروها شامل جریمه یک میلیون تومانی می شوند.

وی بیان کرد: تردد غیر ضروری خودروهای پلاک بومی و غیر بومی و رفت و آمد چندباره آنها نیز در طول تعطیلات مصوب شده ستاد ملی کرونا شامل جریمه یک میلیون تومانی می شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی نهاوند غیر بومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سرهنگ رضا همتی رئیس پلیس راهور کردستان اظهار کرد: از ساعت ۱۲ شب قبل اجرای مراسم توقف هرگونه وسائط نقلیه در مسیر برگزاری رژه ممنوع بوده و در صورت توقف با جرثقیل جابجا می گردند؛ از شهروندان درخواست نمود از پارک خودرو در مسیرهای اعلامی خودداری نمایند.

رئیس پلیس راهور کردستان در ادامه گفت: رانندگانی که از سمت میدان گاز و میدان شورا و شهرک پنج آذر قصد عزیمت به سمت مرکز شهر دارند، می‌توانند از کمربندی آبیدر، بلوار آزادگان، خیابان غفور، خیابان آبیدر و میدان مولوی کرد استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان کردستان با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش تا پایان مراسم اعمال می‌شود، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی همراهی خوبی را با پلیس داشته و رانندگان در زمان برگزاری مراسم از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند تا از بروز گره‌های ترافیکی در حواشی مسیرهای برگزاری مراسم رژه جلوگیری شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895659

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود