Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به وضعیت ترافیکی در استان اصفهان گفت: در حال حاضر بر اساس اعلام سیستم تردد شمار در استان شاهد افزایش تعداد تردد درون استانی هستیم.

وی با بیان اینکه تردد‌ها در ۹ ورودی استان اصفهان کنترل می‌شود، ابراز داشت: ورود خودرو‌های غیربومی به اصفهان و خروج خودرو‌های بومی شهر‌های استان ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه از ساعت ۱۲ روز گذشته تا ۱۲ امروز برخورد‌های زیادی را با خودرو‌های متخلف داشته‌ایم، اضافه کرد: در این بازه زمانی به دو هزار و ۴۵۳ نفر تذکر لسانی داده شده است.

۵۰۴ خودرو جریمه شدند

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی دو هزار و ۱۷۶ خودرو از ورودی‌های استان اصفهان بازگشت داده شدند.

سرهنگ زارع با بیان اینکه همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر ۵۰۴ خودروی متخلف در ورودی‌های استان اصفهان اعمال قانون شده است، تصریح کرد: ۱۵۴ خودرو جریمه یک میلیون تومانی و ۳۵۰ خودرو اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی شده است.

منبع:مهر

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه ممنوعیت تردد اعمال قانون استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، صدها نفر از مردم آمریکا در اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه و حمایت از مردم فلسطین در غزه، ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند.

کد خبر 6080484

دیگر خبرها

  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • انسداد مسیر زاهدان به سمت خاش
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • اعلام جزئیات برنامه های رئیس جمهور در سفر به استان سمنان
  • بخشنامه ایران خودرو درباره قیمت جدید پژوپارس
  • قیمت جدید پژوپارس اعلام شد+ جدول
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند + فیلم
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند
  • نگاهی به هفتاد و چهارمین شهرآورد اصفهان؛ آخرین فرصت
  • خودرو برقی ایستاد، نفت برگشت!