Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@23:51:30 GMT

تعطیلی مجتمع های تجاری قم از امروز

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۳۳۱۲

تعطیلی مجتمع های تجاری قم از امروز

حمید خرمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تداوم انجام بازرسی های مشترک و نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی کرونایی در اصناف بیان کرد: البته در این زمینه نیازمند هماهنگی بیشتر با مرکز بهداشت استان برای عدم موازی کاری در موضوع نظارت هستیم.

وی همچنین به ۱۵۷ بازرسی انجام شده در سه روز گذشته توسط بازرسان اتاق اصناف توجه داد و اظهار کرد: برخی از این بازرسی ها، تذکر و یا تشکیل پرونده تعزیرات را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم سپس به ضرورت تعطیلی مجتمع های تجاری و پاساژهای قم از امروز اشاره کرد و از فرماندهی نیروی انتظامی استان خواست نیروهای لازم را در اختیار اتاق اصناف قرار دهد.

خرمی در عین حال درباره افزایش استفاده از ظروف یکبار مصرف در این ایام و بویژه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خاطرنشان کرد: فروشندگان ظروف یکبار مصرف جزء گروه شغلی یک و ضروری تعریف نشده اند، اما با توجه به افزایش مراجعات مردمی به این فروشندگان در این روزها و بویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا، پیشنهاد می شود تا اجازه فعالیت این صنف در این روزها صادر شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم همچنین از تلاش های دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان برای در دستور قرار دادن واکسیناسیون نانوایان و فعالان آموزشگاه های رانندگی استان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم تعطیلی اصناف اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید درمورد تعطیلی پنجشنبه ها ؛ پنجشنبه یا شنبه ؟

به گزارش پارس نیوز، وی درباره نظر اتاق بازرگانی در خصوص تعطیلات پایان هفته، افزود: نظر نهایی و کارشناسی اتاق بازرگانی به عنوان متولی اصلی تجارت خارجی کشور این بود که اگر پنجشنبه تعطیل شود در مجموع ۴ روز تعطیلی با دنیا داریم که سالانه نزدیک به ۲۲ میلیارد دلار در مناسبات اقتصادی کشور تاثیر منفی می‌گذارد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه نظر کارشناسی اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران این بود که، ضرر تعطیلی پنجشنبه‌ها بیشتر است، گفت: پیشنهاد اتاق بازرگانی در این جلسه هم این بود که در جهت کمک به تولید شنبه تعطیل باشد که حداقل یک روز بیشتر بتوانیم با دنیا مناسبات اقتصادی داشته باشیم.

اسماعیلی با اشاره به پیشنهاد کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس، گفت: پیشنهاد مرکز پژوهش‌های مجلس، تعطیلی پنجشنبه به استثنای دستگاه‌های تجاری و ارتباط با تجارت خارجی بود که به دلیل جلوگیری از زیاد شدن استثنائات، مورد پذیرش نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و اعضای کمیسیون اجتماعی قرار نگرفت.

نماینده گرمی درباره جمع‌بندی جلسه گفت: جمع‌بندی جلسه این بود که منتظر بمانیم تا جوابیه استعلاماتی که اتاق بازرگانی ایران از نهادهای مختلف در این باره انجام داده، آماده شود و اعضای کمیسیون اجتماعی هم بررسی مجدد داشته باشند تا در هفته آینده بتوانیم تصمیم نهایی کمیسیون درباره تعطیلی شنبه یا پنجشنبه را تصویب و گزارش آن را جهت بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه کنیم، بنابراین موضوع برای ادامه بحث کارشناسی مراعا ماند.

منبع : تسنیم

دیگر خبرها

  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  •  انواع ظروف یکبار مصرف درب دار پلاستیکی در آرمانی 724
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • خبر جدید درمورد تعطیلی پنجشنبه ها ؛ پنجشنبه یا شنبه ؟
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت، برای تولید موبایل تسهیلات گرفتند
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر