Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی کاظم موسوی بجنوردی، بنیادگذار، سرپرست علمی و رئیس مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی (مرکز پژوهش های ایرانی و اسلامی)، دکتر احمد مسجدجامعی به سمت قائم مقامی ریاست این مرکز منصوب شد. در این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر احمد مسجد جامعی

با عرض سلام، پیرو مذاکرات حضوری و با توجه به خدمات فرهنگی و علمی جناب‎عالی که همیشه ستودنی بوده است، به موجب این حکم به قائم‎ مقامی اینجانب در مرکز دائرة‎المعارف بزرگ اسلامی (مرکز پژوهش های ایرانی و اسلامی) منصوب می‎شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداوند بر توفیقات شما بیفزاید.

کاظم موسوی بجنوردی

رئیس مرکز

کد خبر 5282680

منبع: مهر

کلیدواژه: حکم انتصاب محرم 1400 حسینیه مهر امام حسین ع تازه های نشر ترجمه عاشورا برنامه سوره انتشارات شهید کاظمی کتاب کتاب و کتابخوانی محمد مهدی اسماعیلی آیت الله مصباح یزدی تجدید چاپ شعر عاشورایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • درخواست آرژانتین از پاکستان و سریلانکا : احمد وحیدی وزیر ایران را بازداشت کنید
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • موسوی بجنوردی: «دانشنامه حقوق ایران» به زودی منتشر می شود