Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: اوایل هفته گذشته خبری در خصوص فروش و تزریق واکسن کرونا خارج از شبکه توزیع در حوالی میدان تجریش دریافت شد.

او با اشاره به اینکه در تحقیقات مقدماتی مشخص شد که یک پزشک با دریافت مبالغی هنگفت، واکسن تقلبی کرونا را به مراجعه‌کنندگان مطبش تزریق می‌کند، گفت: پس از هماهنگی‌های قضایی پزشک متخلف و ۲ همدستش در حوالی خیابان دماوند و محله سعادت‌آباد شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی به دست آمد که همدست دیگر متهمان که ساکن شهر کرج است، با تهیه پسماندهای بیمارستانی و جداسازی پوکه‌های واکسن و پر کردن آن با مواد تقلبی به فروش واکسن کرونا می‌پرداخته است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان، ارزش ریالی این کلاهبرداری را ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، از شهروندان خواست ضمن رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی، از تهیه و تزریق واکسن کرونا خارج از شبکه توزیع وزارت بهداشت خودداری کنند و در صورت مشاهده تخلفاتی در این خصوص موضوع را سریعتر به پلیس گزارش دهند.

به گفته سرهنگ کاویانی، با مشخص شدن زوایای پنهان پرونده، هر ۴ متهم در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.
 

کد خبر 621138 برچسب‌ها پلیس امنیت حوادث ایران واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس امنیت حوادث ایران واکسن کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه

 سرهنگ فارسی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل های برق در سطح حوزه استحفاظی مراغه موضوع با حساسیت ویژه و با هدف کشف این سرقت‌ها و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با گشت زنی‌های نامحسوس و محسوس و انجام اقدامات فنی، تخصصی و اطلاعاتی با تلاش بی وقفه شبانه روزی ۲ سارق حرفه‌ای سیم و کابل‌های برق را شناسایی و در یک عملیات منسجم غافلگیرانه  متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اعترافات سارقان دستگیر شده اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۶ فقره سرقت سیم و کابل برق های از حوزه استحفاظی اعتراف کردند و از مخفیگاه آنها سیم و کابل‌های مسروقه قابل توجهی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ فارسی به شهروندان توصیه کرد مراقبت‌های لازم را در خصوص پیشگیری از سرقت به عمل آوردند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار تتر رمز ارز از داوطلبان
  • دستگیری ۴زن بدل انداز در شاهرود/متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر